Site icon Allgood.gr

Όλα Όσα Πρέπει να Γνωρίζετε για την Υποβολή Καταγγελιών στην ΠΕΚΑΠ

PEKAP LOGO

Πώς να Υποβάλετε Καταγγελία στην ΠΕΚΑΠ

Η ΠΕΚΑΠ δίνει τη δυνατότητα σε κάθε καταναλωτή να καταγγείλει πράξεις ή παραλείψεις που επηρεάζουν τα δικαιώματά του σε σχέση με μια τοπική ασφαλιστική εταιρεία. Ακολουθούν οι βασικές πληροφορίες που χρειάζεστε:


Ποιος μπορεί να κάνει καταγγελία;

Οποιοσδήποτε καταναλωτής, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, που θεωρεί ότι έχει υποστεί βλαπτική συμπεριφορά από μία ασφαλιστική εταιρεία.


Πώς γίνεται η υποβολή της καταγγελίας;

Μπορείτε να υποβάλετε την αναφορά σας:

  1. Μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας στην ιστοσελίδα της ΠΕΚΑΠ.
  2. Στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση grammateia@pekapins.gr, μαζί με τα απαραίτητα έγγραφα.

Σημειώστε ότι δεν γίνονται δεκτές τηλεφωνικές καταγγελίες.


Τι πρέπει να περιέχει η καταγγελία;

Για να γίνει αποδεκτή, η καταγγελία πρέπει να περιλαμβάνει:


Προθεσμία υποβολής

Οι καταγγελίες πρέπει να υποβάλλονται εντός 6 μηνών από τη στιγμή που αντιληφθήκατε την πράξη ή την παράλειψη. Μετά την παρέλευση αυτής της προθεσμίας, η αναφορά θεωρείται εκπρόθεσμη.


Πότε δεν αναλαμβάνει η ΠΕΚΑΠ μία υπόθεση;

Η ΠΕΚΑΠ δεν μπορεί να αναλάβει καταγγελίες όταν:


Τι δεν μπορεί να κάνει η ΠΕΚΑΠ;

Η ΠΕΚΑΠ δεν έχει τη δυνατότητα να επιβάλει πρόστιμα σε επιχειρήσεις. Εάν διαπιστωθούν παραβάσεις, αυτές αναφέρονται στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.


Μπορείτε να αποσύρετε την καταγγελία σας;

Ναι, μπορείτε να αποσύρετε την αναφορά σας οποιαδήποτε στιγμή χωρίς εξηγήσεις.


Η ΠΕΚΑΠ προσφέρει ένα αξιόπιστο πλαίσιο για την προστασία των καταναλωτών. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της ΠΕΚΑΠ ή να επικοινωνήσετε μέσω email.

Ενδιαφέρον για την ΠΕΚΑΠ

Είτε είστε καταναλωτής με οποιουδήποτε τύπου ασφαλιστήριο ( αυτοκινήτου, σπιτιου, ζωής, σύνταξης κλπ) είτε είστε διαμεσολαβητής μπορείτε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για συμμετοχή στη ΠΕΚΑΠ και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας.

Ενδιαφέρον για την ΠΕΚΑΠ

 

Exit mobile version