ΥΓΕΙΑ

Ποια ροφήματα μπορεί να τη μειώσουν

Για να μειωθεί η υψηλή χοληστερίνη δεν αρκεί να προσέχετε το τι τρώτε αλλά και το τι πίνετε. Και αυτό γιατί όλο και περισσότερες μελέτες που πραγματοποιούνται καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν ορισμένα ροφήματα που κατεβάζουν τις τιμές.

Δείτε ποια είναι αυτά

Τσάι, πράσινο ή μαύρο

Το πράσινο ή το μαύρο τσάι συμβάλλει στην μείωση της χοληστερόλης καθώς είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή . Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Advances in Nutrition έδειξε ήταν ότι οι συμμετέχοντες που έπιναν 2-3 φλιτζάνια τσάι την ημέρα μείωσαν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά περίπου 8-12%, σε σύγκριση με εκείνους που δεν έπιναν τσάι.

Χυμός ροδιού

Ο χυμός ροδιού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της οξειδωμένης χοληστερόλης, για να επιβραδύνει την ανάπτυξη της συσσώρευσης πλάκας στις αρτηρίες. Και αυτό γιατί τα ρόδια είναι πλούσια σε φλαβονοειδή, λιγνάνες και τριτερπένια.

Κόκκινο κρασί

Το κόκκινο κρασί (με μέτρο: 1 ποτήρι/ημέρα για τις γυναίκες, 2 ποτήρια/ημέρα για τους άνδρες) είναι γνωστό ότι κάνει καλό στην καρδιά. . Αρκετές έρευνες συνδέουν τις βιοδραστικές ενώσεις του κόκκινου κρασιού με τα οφέλη του στην μείωση της χοληστερόλης, όπως η ρεσβερατρόλη, η κατεχίνη, η επικατεχίνη, η κερσετίνη και η ανθοκυανίνη.

Γάλα βρώμης

Έρευνες δεκαετιών αποδεικνύουν ότι η βρώμη είναι αποτελεσματική στην μείωση της χοληστερόλης. Η βρώμη είναι πλούσια σε ένα μοναδικό είδος διαλυτών φυτικών ινών (β-γλυκάνες) που βοηθά στην παγίδευση της χοληστερόλης και στην αποβολή της από το σώμα.

Το γάλα βρώμης είναι μια συμπυκνωμένη πηγή β-γλυκανών και θεωρείται ότι είναι υπεύθυνο για την μείωση της ολικής και της LDL χοληστερόλης. Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι εκείνοι που πίνουν γάλα βρώμης, σε σύγκριση με άλλα ροφήματα φυτικής προέλευσης, έχουν κατά περίπου 6% χαμηλότερα επίπεδα χοληστερόλης.

Πηγή: https://www.eatthis.com

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button