Στον κόσμο των ασφαλίσεων, ένα φαινόμενο ανησυχίας έχει αρχίσει να παρατηρείται όλο
και περισσότερο: την αυξανόμενη δυσπιστία ανάμεσα σε ασφαλιστικές εταιρίες και
ασφαλισμένους. Ενώ ο σκοπός των ασφαλιστικών εταιριών είναι να παρέχουν ασφάλεια
και προστασία στους ασφαλισμένους τους, φαίνεται ότι οι δύο πλευρές έχουν φτάσει σε
ένα σημείο αμοιβαίας απόρριψης και δυσπιστίας.
Οι Ασφαλισμένοι αμφιβάλλουν: Οι ασφαλισμένοι εκφράζουν αμφιβολίες σχετικά με τον
τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρίες διαχειρίζονται τις αξιώσεις, τον υπολογισμό
των αποζημιώσεων και τις γενικές πρακτικές που ακολουθούν. Ταυτόχρονα, η αύξηση των
ασφαλιστικών απαιτήσεων και η επιβολή υψηλότερων ασφαλιστικών εισφορών
δημιουργούν αίσθημα ανασφάλειας μεταξύ των ασφαλισμένων.
Οι Ασφαλιστικές Εταιρίες αντιμετωπίζουν προκλήσεις: Από την πλευρά των ασφαλιστικών
εταιριών, η αύξηση των ασφαλιστικών απαιτήσεων και οι συχνές απαιτήσεις
αποζημιώσεων έχουν οδηγήσει σε οικονομικές δυσκολίες. Η ανεπάρκεια πληροφοριών από
τους ασφαλισμένους, καθώς και οι περιπτώσεις απάτης, έχουν δημιουργήσει ένα κλίμα
αμοιβαίας ανασφάλειας.
Η Ανάγκη για Διαφάνεια και Επικοινωνία: Για να αντιμετωπιστεί αυτή η αυξανόμενη
δυσπιστία, χρειάζεται αυξημένη διαφάνεια από τις ασφαλιστικές εταιρίες και ενεργή
επικοινωνία με τους ασφαλισμένους.
Οι ασφαλιστικές εταιρίες πρέπει να εξηγούν σαφώς τις διαδικασίες, να παρέχουν διαφανείς
πληροφορίες σχετικά με τους όρους των συμβολαίων και να επιδιώκουν να κατανοήσουν
καλύτερα τις ανάγκες των ασφαλισμένων τους.
Είναι σημαντικό να αντιμετωπιστεί αυτή η δυσπιστία και να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη
μεταξύ ασφαλιστικών εταιριών και ασφαλισμένων.
Η διαφάνεια, η επικοινωνία και οι δίκαιοι όροι συμβολαίων θα πρέπει να αποτελέσουν τη
βάση για την ανάκαμψη αυτής της σχέσης, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι ο κάθε
ασφαλισμένος νιώθει πραγματικά προστατευμένος και ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες
μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους με βάση την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία.
Αλέξανδρος Βοργίας