ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Πόσο εμπιστεύεστε τον ασφαλιστή σας?

Γράφει η Μαρία Γ. Γερονικολού Ασφαλιστικός πράκτορας

Πως να διαλέξω ασφαλιστή

Όλοι ερχόμαστε σε επαφή με την ασφαλιστική αγορά, αφού κάποιες από τις ασφαλίσεις είναι υποχρεωτικές από το νόμο. Πιο γνωστή από όλες, η ασφάλιση της αστικής ευθύνης του αυτοκινήτου. Είτε το θέλουμε, είτε όχι, οι ασφαλίσεις κάθε μορφής αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινής μας ζωής.
 Άλλοι έχουν αναπτυγμένη ασφαλιστική συνείδηση και πιστεύουν στο αγαθό της ασφάλισης, άλλοι τις θεωρούν «αναγκαίο κακό» και άλλοι τις απορρίπτουν, χωρίς καμία συζήτηση.
Σύμφωνα με τις έρευνες, που κατά καιρούς γίνονται, ο καταναλωτής έχει μάλλον αρνητική άποψη για την ασφαλιστική αγορά, είτε γιατί σε κάποια περίπτωση δεν αποζημιώθηκε και αναγκάστηκε να τρέχει στα δικαστήρια, είτε γιατί ταλαιπωρήθηκε μέχρι να εισπράξει την αποζημίωσή του, είτε γιατί όταν συνέβη η ζημιά ανακάλυψε ότι δεν ήταν σωστά ασφαλισμένος, είτε γιατί ο «ασφαλιστής» του τον κορόιδεψε και του έφαγε λεφτά.
Για να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα αυτά, για να έχουμε όλοι πιο ήσυχο το κεφάλι μας, για να είμαστε σίγουροι για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που πληρώνουμε, υπάρχει ένας και μοναδικός δρόμος. Να επιλέξουμε σωστή εταιρία και κυρίως να επιλέξουμε σωστό «ασφαλιστή». Και όταν λέμε «ασφαλιστή», εννοούμε τον άνθρωπο με τον οποίο θα έρθουμε σε επαφή, θα αναλύσει τις ανάγκες μας και θα μας προτείνει συγκεκριμένα ασφαλιστικά προγράμματα, μιας ή περισσοτέρων ασφαλιστικών εταιρειών.
Μια συμβουλή όταν έχετε σωστή συνεργασία, επαφή με τον ασφαλιστή σας, να είστε σίγουροι ότι δεν θα είστε ποτέ οι χαμένοι της υπόθεσης!!.
Τον ασφαλιστή που έχετε επιλέξει, να τον ακούτε, να τον αφήνετε να σας συμβουλέψει όταν χρειαστεί κι όταν του το ζητήσετε θα είναι πάντα εκεί.
Όμως κι ο πελάτης θα πρέπει να είναι θετικός να ακούσει, να είναι έτοιμος για αλλαγές που μπορεί να επέλθουν, να έχει ανοιχτό μυαλό.
Μην ακούτε την όποια άτυχη η κακή συνεργασία του διπλανού σας η του συγγενή σας που είχε με τον ασφαλιστή του.
Μην ψάχνετε δικαιολογίες και μην διακόπτεται μια ασφάλεια που έχετε για οποιονδήποτε λόγο, ακόμη κι αν δεν σας το επιτρέπει το πορτοφόλι σας,
αν δεν συμβουλευτείτε πρώτα τον άνθρωπο που του έχετε εμπιστευτεί την υγεία η την περιουσία της οικογένειας σας.
Κι όχι ” Δεν ισχύει ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”.
Θα το αναλύσουμε αργότερα ..
 το σημαντικό είναι: η επικοινωνία, ο σεβασμός και η ανθρώπινη προσέγγιση μεταξύ των δύο, είναι απαραίτητα στοιχεία για μια καλή και μακροχρόνια συνεργασία.!!!!
Μαρία Γ Γερονικολου
Aσφαλιστικός  πράκτορας
6946097409

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button