ΓΥΝΑΙΚΑBUSINESSΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΠΙΧ/ΣΕΙΣκοινωνικάΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠ.Ε.Κ.Α.ΠΠολιτική

«Στις 15 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, δεν ψωνίζουμε!»

Τα αιτήματα της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας

Ένα ηχηρό μήνυμα ενάντια στην ακρίβεια και την αισχροκέρδεια θέλει να στείλει η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στις 15 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, καλώντας τον κόσμο να μην ψωνίσει.

«Στις 15 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, απαντάμε δυναμικά στην ακρίβεια και την αισχροκέρδεια. Στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα – 15 Μάρτη δεν ψωνίζουμε!», σημειώνει, σε ανακοίνωσή της, η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) και προσθέτει:

«Αίτημά μας είναι οι άμεσες και ουσιαστικές λύσεις στο πρόβλημα της ακρίβειας που μαστίζει τους καταναλωτές:

  • Μείωση των τιμών των τροφίμων και των βασικών ειδών του νοικοκυριού.
  • Αύξηση των ελέγχων και των κυρώσεων σε περιστατικά αισχροκέρδειας.
  • Ουσιαστική στήριξη των ευάλωτων νοικοκυριών.
  • Διαφάνεια στην ενημέρωση των καταναλωτών.
  • Δημοσιοποίηση των εταιρειών και των προϊόντων που κερδοσκοπούν.
  • Ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης με την αύξηση του μισθού και των συντάξεων».

 

Ευπρόσδεκτες βελτιώσεις και αλλαγές «φέρνει» το υπουργείο Ανάπτυξης, αναβαθμίζοντας μέσα στο επόμενο διάστημα την πλατφόρμα «e-katanalotis». Κύριος στόχος να παράσχει στους καταναλωτές περισσότερες δυνατότητες σύγκρισης τιμών.

Συγκεκριμένα θα αυξηθούν οι κωδικοί των προϊόντων που περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα από τους 3.000 στους 5.000. Επιπρόσθετα οι καταναλωτές θα είναι σε θέση πλέον να ελέγχουν την εξέλιξη των τιμών σε βάθος χρόνου, είτε σε επίπεδο εξαμήνου είτε ενός έτους, καθώς εξετάζεται το ενδεχόμενο, πέρα από τις τρέχουσες τιμές να συμπεριληφθεί και ένα ιστορικό τιμών ανά προϊόν και σούπερ μάρκετ

Αλλαγές φαίνεται πως θα γίνουν και στην πλατφόρμα καταγγελιών του υπουργείου Ανάπτυξης για ελαττωματικά προϊόντα ή παραπλανητικές εκπτώσεις που υποβάλλονται σε καταναλωτές στην καταγγελία τους, συνοδευμένη από φωτογραφία του προϊόντος, όπου η εφαρμογή θα διαθέτει σύστημα γεωεντοπισμού ώστε να γίνεται άμεσα ο έλεγχος.

«Θα γνωρίζει ο Έλληνας καταναλωτής ποια τιμή υπάρχει σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Δηλαδή αν στη Γαλλία το προϊόν έχει 8 ευρώ και στην Ελλάδα έχει 18 ευρώ δεν θα τα αγοράσω ως καταναλωτής» είπε ο Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος του ΙΝΚΑ. Επομένως, θα δίνεται στους καταναλωτές η δυνατότητα να συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων που πωλούνται στην Ελλάδα με αυτές των σούπερ μάρκετ του εξωτερικού.

Πριν από το τέλος του έτους αναμένονται οι πρώτες αλλαγές στις πλατφόρμες.

Πηγή https://www.newsbeast.gr/

Related Articles

Back to top button