BUSINESSΑΣΦΑΛΙΣΗΓΥΝΑΙΚΑΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ

Τα 9 «κλειδιά» για την επιτυχία του ασφαλιστή

Γράφει ο Θωμάς Σλάμαρης Managing Partner

Αν ποτέ σκεφθήκατε να ακολουθήσετε το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου και
αναρωτηθήκατε αν αυτή η καριέρα σας ταιριάζει, θα πρέπει να ξέρετε πως υπάρχουν
κάποια στοιχεία που πρέπει να έχετε ή να καλλιεργήσετε ώστε να πετύχετε. Όλοι οι
επιτυχημένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι έχουν κοινά στοιχεία που είτε απέκτησαν στη
διαδρομή τους , είτε είχαν σε κάποιο βαθμό όταν ξεκίνησαν. Δείτε τα παρακάτω…

Δεξιότητες
1. Βάζει πρώτες τις ανάγκες του πελάτη. Ένας ασφαλιστής που τον ενδιαφέρει μόνο πόσα
θα κερδίσει, ανεξάρτητα από τις ανάγκες του πελάτη του, δεν θα διαρκέσει πολύ στη
δουλειά. Οι ασφαλιστές και οι πράκτορες που ακούν προσεκτικά τον πελάτη, θα επιτύχουν
να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του, πράγμα πολύ σημαντικό. Αυτοί που θα είναι
διατεθειμένοι να προσφέρουν ένα προιόν που τους δίνει χαμηλότερη αμοιβή επειδή αυτό
ταιριάζει στον πελάτη, είναι πιο πιθανό να επιτύχουν.
2. Προσφέρει πολύ καλό σέρβις στους πελάτες του. Όταν μιλάμε για πολύ καλό σέρβις δεν
μιλάμε μόνο για την περίπτωση που ο πελάτης θα τους καλέσει όταν παρουσιαστεί κάποια
ανάγκη. Εννούμε την συνέπεια σε ό,τι πει ο ασφαλιστής, μιλάμε για μια οργανωμένη και
τακτική επικοινωνία με τους πελάτες και μιλάμε για μια συνεχή προσπάθεια να προσφέρει
βοήθεια στους ανθρώπους που τον εμπιστεύονται. Αυτό που παραπονιούνται οι
περισσότεροι πελάτες είναι πως μετά τη σύναψη του συμβολαίου, ο ασφαλιστής του
εξαφανίζεται και μόνο αν τον χρειαστούν (και αυτό όχι πάντα) θα εμφανιστεί ή μόνο όταν
έχει κάτι νέο για να πουλήσει.
3. Έχει συναισθηματική νοημοσύνη – Αυτό συμπεριλαμβάνει την ικανότητα να ακούει και
να νιώθει τον πελάτη του ώστε να καταλαβαίνει πως μπορεί να κάνει τη ζωή του καλύτερη.
Ο επιτυχημένος ασφαλιστής εξετάζει την οικονομική κατάσταση του πελάτη και τον
καθοδηγεί έξυπνα ώστε να αποφύγει παγίδες ακόμα και όταν ο πελάτης δεν τις βλέπει.
Δυνατή προσωπικότητα
1. Δυνατή και θετική προσωπικότητα – Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία κάθε
πετυχημένου ασφαλιστή είναι πως είναι συνεχώς θετικός σε όλα τα εμπόδια. Έχει πάντα
όρεξη για δουλειά και δείχνει πως του αρέσει να είναι με ανθρώπους και να τους βοηθά.
Δεν απαγοητεύεται ποτέ και συνεχίζει την προσπάθειά του όσα εμπόδια και αν σταθούν
στο δρόμο του. Κατανοεί τους ανθρώπους και τις επιφυλάξεις τους και τους δείχνει με
θετικό τρόπο τον σωστό δρόμο. Κανείς δεν μπορεί να κλονίσει τη πίστη του πως θα πετύχει
τους στόχους του και πως η δουλειά του είναι μια σπουδαία υπηρεσία στο σύνολο.
2. Πειθαρχία με επιμονή – Αυτό ίσως είναι το πιο σημαντικό από όλα τα υπόλοιπα και
απόλυτα κοινό σε όλους τους επιτυχημένους ασφαλιστές. Όσοι είναι σε αυτή τη δουλειά

πρέπει να καταλάβουν πως οι αντιρρήσεις και η απόρριψη είναι συνυφασμένα μέρη της
δουλειάς , σε καθημερινή βάση. Πρέπει να καταλάβουν πως θα πρέπει να χειρίζονται
αρνητικές καταστάσεις με χαμόγελο, να μαθαίνουν από αυτές και να συνεχίζουν χωρίς
καθυστέρηση στο επόμενο ραντεβού. Κάθε «όχι» και κάθε αποτυχία σε φέρνει πιο κοντά
στην επόμενη επιτυχία. Κάθε μέρα πρέπει να ανεβάζουν την ψυχολογία τους και να κάνουν
αυτό που θα τους οδηγήσει στο όνειρό τους. Πως δεν υπάρχει ούτε ένα λεπτό για χάσιμο.

3. Τιμιότητα – Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι ή διαμεσολαβητές που χρησιμοποιούν την
εξαπάτηση και το ψέμα ( η την απόκρυψη της αλήθειας) για να κλείσουν την δουλειά
σπάνια μένουν στην ίδια εταιρεία για πολύ. Μερικές φορές κινδυνεύουν να μείνουν και
χωρίς δουλειά ή να έχουν νομικές συνέπειες. Ένας καλός ασφαλιστής ξέριε πως λέγοντας
την αλήθεια πάντα μπορεί να χάσουν κάποιες δουλειές (που έτσι και αλλιώς δεν θα
διαρκούσαν πολύ) αλλά θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό των πελατών
τους. Επίσης θα κερδίσουν την ηρεμία τους διαφυλάσσοντας την ψυχολογία τους που θα
τους δώσει δύναμη για πολλές δουλειές στο μέλλον.

Γνώσεις
1.Τεχνικές επικοινωνίας και πωλήσεων – Η επιτυχία δεν έρχεται μόνο με την πείρα αλλά
και με το κυνήγι των ικανοτήτων επικοινωνίας και τεχνικών πωλήσεων. Ο Brian Tracy
συστήνει σε κάθε πωλητή που θέλει να φτάσει στην κορυφή, να επενδύει τουλάχιστον το
5% του ετησίου εισοδήματός του, σε εκπαίδευση κάθε μορφής και επιπέδου. Μάλιστα
εγγυάται πως με αυτό το τρόπο η αύξηση του εισοδήματος του θα είναι πολλάπλάσια της
επένδυσης του. Επίσης πως δεν παίζει ρόλο όσο μεγάλο και να είναι το εισόδημα και άρα
και το ποσό που θα επενδύει κανείς σε εκπαίδευση
2. Πλήρη γνώση όλων των προιόντων και της αγοράς – Ένας καλός ασφαλιστής ξέρει πολύ
καλά όλα τα προιόντα που διαθέτει, ξέρει καλά τους όρους του ασφαλιστηρίου και
φροντίζει να ψάχνει σε βάθος όλες τις λεπτομέρεις και πως λειτουργούν ακριβώς. Επίσης
μελετά τον ανταγωνισμό και μιλά για αυτόν αντικειμενικά , με στοιχεία, χωρίς να κατηγορεί
γενικά και αβάσιμα.
3. Τεχνικές γνώσεις – Ένας καλός ασφαλιστικός σύμβουλος ξέρει περισσότερα από το να
πουλά καλά. Πρέπει να γνωρίζει σχετικές νομικές, ιατρικές αλλά και φορολογικές
λεπτομέρειες ώστε να συμβουλεύει σωστά. Αντιλαμβάνεται των ευθυνών του έναντι του
πελάτη και φροντίζει να μελετά όσα χρειάζονται ώστε να μπορεί να προτείνει το σωστό
πρόγραμμα εξηγώντας όλες τις λεπτομέρειες.
Συμπέρασμα
Αυτές είναι μερικές από τις ικανότητες που πρέπει να καλλιεργεί κάθε ασφαλιστικός
σύμβουλος που θέλει να φθάσει αλλά και να παραμείνει στην κορυφή. Οι πωλήσεις
ασφαλίσεων είναι ένα πολύ απαιτητικό επάγγελμα όταν θέλεις να είσαι επιτυχημένος.

Ταυτόχρονα είναι και ιδιαίτερα αποδοτικό όταν το κάνεις σωστά . Ζητά όμως μια συνεχή
αναζήτηση, μια συνεχή και συνεπή πορεία προς την αριστεία.

 

Για περισσότερες πληροφορίες πως μπορείτε και εσείς να πετύχετε περισσότερα, μπορείτε
να ζητήσετε μια δωρεάν συνάντηση coaching από το iwant2help training μέσω της
ιστοσελίδας

Thomas Slamaris
Managing Partner
Sales Trainer – Business Coach
Zoho CRM Certified Administrator
Amarousiou Av. 47 Likovrisi Athens 14123 Greece
Tel. +30 210 3001733
Mob. +30 697 333 1733

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button