Η Δύναμη του Καταναλωτή και η Υποχώρηση της Αδικίας
Κανείς Δεν Μπορεί να Κερδοσκοπεί εις Βάρος της Υγείας και της Ασφάλειας των Πολιτών

Αυτό πρέπει να το γνωρίζουν όλοι όσοι εμπλέκονται – άμεσα ή έμμεσα – στην ασφαλιστική αγορά, διότι ζούμε και δραστηριοποιούμαστε σε ένα ζωντανό, οργανωμένο κράτος.
Αρκεί όμως να γνωρίζουμε τις απαιτήσεις μας και τις υποχρεώσεις μας.
Παρακάτω παραθέτουμε ένα πρόσφατο γεγονός πολύ περιληπτικά, όπως μας το ανέδειξε η Π.Ε.Κ.Α.Π σε συνεργασία με την ασφαλισμένη και τον διαμεσολαβητή.
Τα λεγόμενα έχουν ως εξής:
Η ασφαλισμένη διατηρούσε συμβόλαιο ισόβιο και απεριόριστο επί 25 χρόνια. Ωστόσο, τα ασφάλιστρα είχαν φτάσει περίπου 3.000 ευρώ ετησίως, δηλαδή 70% πάνω από το αρχικό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να διατηρήσει το συμβόλαιο ενεργό. Σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό της διαμεσολαβητή, αναζήτησε μια πιο οικονομική λύση, επιλέγοντας φθηνότερο πρόγραμμα κλειστού δικτύου με μικρό όριο και μεγαλύτερες απαλλαγές.
Η ασφαλιστική προχώρησε, πριν την ασφάλιση, σε πλήρη έλεγχο ζητώντας εξετάσεις και χαρτιά και μετά από 3-4 μήνες εκδόθηκε το νέο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Μετά από έναν χρόνο, η πελάτισσα είχε ένα ατύχημα, με αποτέλεσμα να νοσηλευτεί σε ιδιωτική κλινική και τα έξοδα νοσηλείας να ανέλθουν σε περίπου 10.000 €. Η ασφαλιστική αρνήθηκε κατηγορηματικά να καταβάλει την αποζημίωση, προβάλλοντας διάφορα προσχήματα, χωρίς καμία πραγματική βάση.
Η ασφαλισμένη απευθύνθηκε στην Π.Ε.Κ.Α.Π με τη βοήθεια του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή της, η οποία χειρίστηκε την υπόθεση. Μία από τις ενέργειες ήταν να απευθυνθεί, με την καθοδήγηση της Π.Ε.Κ.Α.Π, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, με συγκεκριμένο κείμενο και προσκομίζοντας τα απαραίτητα έγγραφα.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, σε λιγότερο από 90 ημέρες, έδωσε τη λύση και η ασφαλιστική εταιρεία υπαναχώρησε και δέχθηκε να πληρώσει την αποζημίωση στο ακέραιο, καλύπτοντας όλα τα έξοδα νοσηλείας.
Κλείνοντας, θα θέλαμε να σας καλέσουμε να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για την Π.Ε.Κ.Α.Π, διότι η δικαίωση μπορεί να βρεθεί πριν ακόμα καταλήξει σε αίθουσες δικαστηρίων.
Όλα τα στοιχεία υπάρχουν στη διάθεση του AllGood.