ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Πέννυ Ζαγλαρίδου: Ο Αστέρας είναι landmark της Αθηναϊκής Ριβιέρας

H Vice President of the Board of Directors και CEO του Astir Palace Vouliagmenis μιλάει αποκλειστικά στο CNN Greece για τη χρονιά που πέρασε, την Astir Marina, τα σχέδια για το μέλλον, τη βιωσιμότητα και το landmark που ονομάζεται Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Υποδεχόμαστε τη νέα χρονιά με το πρώτο Movers & Shakers του ελληνικού τουρισμού για το 2024 και καλεσμένη μας την κυρία Πέννυ Ζαγλαρίδου. Η Vice President of the Board of Directors και CEO του Astir Palace Vouliagmenis, που σπάνια δίνει συνεντεύξεις, ανέλαβε τον εξαιρετικά απαιτητικό της ρόλο τον Απρίλιο του 2020, μέσα σε μία ιδιαίτερα δύσκολη συγκυρία για το παγκόσμιο τουριστικό προϊόν λόγω της πανδημίας του Covid, και σήμερα θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές και prestigious προσωπικότητες του σύγχρονου high-end hospitality στη χώρα μας, και όχι μόνο. Με το 2024 να ξετυλίγεται μπροστά μας γεμάτο δυναμική αλλά και νέες προκλήσεις, της ζητήσαμε να μοιραστεί τις απόψεις και το όραμά της μαζί μας.

Θα μπορούσατε να μας κάνετε μία μικρή αποτίμηση του 2023, το οποίο λέγεται πως δεν ήταν τόσο δυνατό όσο το περίμενε η τουριστική βιομηχανία της χώρας μας;

Η σεζόν ξεκίνησε διστακτικά, λόγω των καιρικών συνθηκών του περασμένου Μαΐου, ωστόσο οι καλοκαιρινοί μήνες κινήθηκαν με πολύ υψηλή πληρότητα, η οποία και διατηρήθηκε για όλους τους καλοκαιρινούς μήνες. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό της Μεσογείου, η Ελλάδα έδειξε μία εξαιρετική εικόνα και φέτος.

Cova-Astir-Marina-Interiors.jpg
Cova Astir

Ακούμε συχνά να λέγεται πως στόχος της ελληνικής τουριστικής luxury σκηνής είναι ο «ποιοτικός» και όχι ο «ποσοτικός» τουρισμός. Ποιος είναι ο «ποιοτικός» αυτός επισκέπτης για τον οποίο κάνουμε λόγο;

Ασφαλώς και ο «ποιοτικός» επισκέπτης στον τομέα του luxury τουρισμού δεν προσδιορίζεται μόνο από το οικονομικό του status. Αυτή είναι μια λογική που δεν συνάδει με τη φιλοσοφία του σύγχρονου high-end hospitality, όπως την αντιλαμβανόμαστε τουλάχιστον εμείς στον Αστέρα. Για εμάς ο επισκέπτης δεν είναι luxury πελάτης, είναι φιλοξενούμενος που του αρμόζει μία luxury εμπειρία.

Είναι ταξιδιώτης που αναζητά υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, αυθεντικότητα και πολυτέλεια σε όλες τις πτυχές του ταξιδιού του. Ο «ποιοτικός» επισκέπτης εκτιμά την εξαιρετική εξυπηρέτηση, την υψηλή ποιότητα των καταλυμάτων, την εκλεπτυσμένη γαστρονομία και τις εμπειρίες που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του. Αναζητά δηλαδή, εξατομικευμένη φροντίδα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.

Το Four Seasons Astir Palace ήταν το μοναδικό ελληνικό ξενοδοχείο στην πρώτη λίστα των World’s 50 Best Hotels, ενώ κέρδισε την πρώτη θέση στα CNT Reader’s Choice Awards. Ποια είναι τα βασικά στοιχεία που κάνουν το συγκεκριμένο property τόσο ξεχωριστό;

Δεν είναι property. Είναι landmark της Αθηναϊκής Ριβιέρας. Ένας μοναδικός προορισμός που συνδυάζει την ιστορία του, την ποιότητα υπηρεσιών που διαχρονικά προσφέρει αλλά και το εκπληκτικό φυσικό περιβάλλον.

Ήδη η Astir Marina υποδέχεται σκάφη και μόλις άνοιξε τις πόρτες του και το εμβληματικό Cova. Πότε υπολογίζουμε να αποπερατωθεί πλήρως το έργο και τι περιμένουμε να δούμε εκεί με την ολοκλήρωσή του;

Η Astir Marina σηματοδοτεί μια νέα εποχή, για τη φιλοξενία σκαφών στη χώρα μας και την προώθηση του «εν πλώ» high end τουρισμού. Μάλιστα, με το επίσημο άνοιγμα του ιστορικού εστιατορίου Cova, καθώς και τη φιλοξενία luxury brands στην Astir Marina, θα ενισχυθεί περαιτέρω η εμπειρία που προσφέρει η περιοχή καθιστώντας την τον απόλυτο προορισμό για διεθνείς jet setters. Μία ακόμη πτυχή πολυτέλειας και γαστρονομικής εμπειρίας για τους επισκέπτες, η οποία θα απογειώσει τον luxury τουρισμό της Αθηναϊκής Ριβιέρας.

Η γαστρονομία στον Αστέρα υπηρετείται από το βραβευμένο με αστέρι Michelin εστιατόριο Pelagos, διεθνώς διάσημα resto brands και πολλές ακόμη F&B επιλογές υψηλού επιπέδου. Πόσο ρόλο παίζει η γαστρονομική πολυφωνία και αρτιότητα στην εμπειρία των επισκεπτών σας;

Η γαστρονομία αποτελεί μια πύλη για την καλλιέργεια πολιτιστικής ανταλλαγής και κοινωνικής σύνδεσης, που δεν είναι ευκαιριακή ή συγκυριακή αλλά χαρακτηρίζεται από διάρκεια. Στον Αστέρα, η γαστρονομική πολυφωνία πλαισιώνει την εμπειρία των επισκεπτών μας, δημιουργώντας ένα πολύπλευρο περιβάλλον επιλογών. Δίνοντας μια ποικιλία γευστικών δυνατοτήτων, προσφέρουμε μία νέα διάσταση στους επισκέπτες μας, μια πλούσια σύμπραξη γεύσεων, αρωμάτων και αισθήσεων.

Έτσι δημιουργούμε από την μια πλευρά εμπειρίες που είναι άξιες διήγησης από τους επισκέπτες μας – κυριολεκτικά word of mouth που είναι η καλύτερη διαφήμιση- και από την άλλη πλευρά εμπειρίες που γίνονται αναμνήσεις, οι οποίες μετατρέπονται σε λόγους να επιστρέφει ο επισκέπτης μας ξανά και ξανά.

Πόσο ρόλο παίζουν οι sustainable πρακτικές για το σύγχρονο luxury ταξιδιώτη;

Η βιωσιμότητα εν έτει 2023 οφείλει να βρίσκεται στον πυρήνα των επιλογών μας.

Η βιωσιμότητα δεν αποτελεί μια τάση, αλλά αντιπροσωπεύει έναν τρόπο ζωής που αντικατοπτρίζει την ευθύνη μας απέναντι στον εαυτό μας και τις επόμενες γενιές.

Κάθε βήμα προς τη βιωσιμότητα δημιουργεί ένα πλαίσιο για ένα μέλλον, όπου η ισορροπία μεταξύ ανθρώπου και φύσης αποτελεί τον πυλώνα της ευημερίας. H βιωσιμότητα για εμάς δεν είναι μια απομονωμένη προσπάθεια, αλλά μια συνολική αφύπνιση όσον αφορά στη σχέση μας με την κοινωνία και το περιβάλλον.

Πιστεύετε πως η Αθηναϊκή Ριβιέρα κρατά το μυστικό για την επίτευξη του 12μηνου τουρισμού στη χώρα μας;

Στην περίπτωση της Αθηναϊκής Ριβιέρας μιλάμε για έναν εξ ορισμού all-season προορισμό, που προσφέρει μια πληθώρα εμπειριών για κάθε επισκέπτη. Πολιτιστικά γεγονότα, μοναδικές παραλίες, γαστρονομικές απολαύσεις, ποιοτικά ξενοδοχεία, διασκέδαση για κάθε γούστο και εύκολη πρόσβαση σε αρχαιολογικούς χώρους που είναι από μόνοι τους προορισμός για τους επισκέπτες.

Στην Αθηναϊκή Ριβιέρα η Ακρόπολη και το Σούνιο είναι «δίπλα». Προφανώς η εμπειρία της Αθηναϊκής Ριβιέρας δεν είναι συνδεδεμένη με μια συγκεκριμένη εποχή, αλλά αποτελεί συνεχή πρόκληση και ανακάλυψη όλο τον χρόνο. Αν επενδύσουμε συντεταγμένα και την παρουσιάσουμε σε όλο τον κόσμο, για την Αθηναϊκή Ριβιέρα δεν υπάρχουν όρια.

Ποια είναι τα μηνύματα που λαμβάνετε για το 2024; Αναμένουμε μια ακόμη δυνατή χρονιά ή υπάρχει φόβος κάμψης, λόγω και της διεθνούς συγκυρίας;

Τα πρώτα σημάδια για το 2024 είναι θετικά. Η αστάθεια στην Μέση Ανατολή προκαλεί προβληματισμό και ανησυχία στον τουριστικό κόσμο, καθώς οι μεγάλες προκλήσεις που δημιουργούνται μπορεί να ευνοήσουν τον τουρισμό στη χώρα μας αλλά και να τον βλάψουν. Βέβαια, η χώρα μας συνεχίζει από κάθε άποψη να αποτελεί ένα δυνατό παίχτη στη Μεσόγειο, και πιο συγκεκριμένα η Αθηναϊκή Ριβιέρα, η οποία αναπτύσσεται και εξελίσσεται. Εγώ προσωπικά είμαι αισιόδοξη!

Matsuhisa-Athens.jpg
Matsuhisa Athens

Πόσο επηρεάζει το τουριστικό μοντέλο ευρύτερα, αλλά και εσάς ειδικότερα, η κατακόρυφη άνοδος του πληθωρισμού; Έχουν αλλάξει οι δυνατότητες αλλά και οι απαιτήσεις των επισκεπτών;

Η άνοδος του πληθωρισμού επηρεάζει τη ζωή αλλά και τις επιλογές όλων μας. Θα διαμορφώσει τις προτεραιότητες των τουριστών, όπως ενδέχεται να επηρεάσει και τις επιλογές των προορισμών. Παρ’ όλα αυτά, οι προκλήσεις είναι για να μας κάνουν ανθεκτικότερους.

window.setTimeout(function() {
!function(f,b,e,v,n,t,s)
{if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};
if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;
n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];
s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,’script’,
‘https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘init’, ‘316067372320470’);
fbq(‘track’, ‘PageView’);
}, 3000);

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button