ΑΝΤΡΑΣBUSINESSNOMIKA ΘΕΜΑΤΑΑΣΦΑΛΕΙΑΕΠΙΧ/ΣΕΙΣκοινωνικάΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝΠολιτικήΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Τα προβλήματα της Δυτικής Αττικής και πως επηρεάζουν στον Ασφαλιστικό Τομέα

Γράφει ο Mαρτίνος Χάρης Ασφαλιστικός Πράκτορας

Η Περιφερειακή Ενότητα της Δυτικής Αττικής είναι ένα μέρος με πολλά προβλήματα,
δυσκολίες ανάληψης κινδύνων, πολλά προβλήματα και πιθανώς με την χειρότερη
ασφαλιστική συνείδηση στην Ελλάδα
Η Δυτική Αττική σε πολλές πόλεις της είναι μια πηγή ατυχημάτων και ζημιών λόγο
κακοτεχνιών στους δρόμους προκαλώντας ζημιές στα οχήματα που κινούνται στους
δρόμους προκαλώντας φθορές σε μεγαλύτερο βαθμό που κινούνται στους δρόμους τους
αλλά παράλληλα εκτοξεύουν την πιθανότητα των ατυχημάτων! Το χειρότερο είναι πως
ορισμένες πόλεις στην Δυτική Αττική δεν περιμένουν τους κακούς δρόμους να εκτοξευτεί το
επίπεδο ζημιών, υπάρχει κοινό οδηγών που κυριολεκτικά έχει ευθύνη για την κακή εικόνα
στο κομμάτι των ζημιών, κάνοντας τις ασφαλιστικές να αλλάζουν τον τρόπο που
ασφαλίζουν και να κάνουν αυξήσεις και να βάζουν περιορισμούς μήπως και καταφέρουν να
γλυτώσουν και εκείνες από τις ζημιές, μια προσπάθεια κατά την άποψη μου, αρκετά λάθος,
αλλά από το τίποτα μια προσπάθεια είναι μια προσπάθεια.
Οι ασφαλιστικές από την άλλη μεριά, βλέποντας τους υψηλούς δείκτες όχι μόνο σε
τρακαρίσματα, αλλά και σε όλη σχεδόν την γκάμα των καλύψεων, θραύση κρυστάλλων,
κλοπές ολικές, μερικές κλοπές ( ειδικά σε καταλύτες ), ιδίων ζημιών και όταν έχει ειδικά
φυσικά φαινόμενα συγκεκριμένα χαλάζι, σε όλα αυτά η περιφέρεια είναι κάτι χειρότερο
από κόκκινη. Η Δυτική Αττική το 2023 είχε και τρομοκρατικές ενέργειες αλλά και έκρηξη
που το ωστικό κύμα της κατέστρεψε κάμποσα οχήματα. Το κακό παράλληλα με αυτό είναι
πως οι ασφαλιστικές ψάχνουν κυριολεκτικά γελοίες δικαιολογίες να μην αποζημιώνουν τις
μικρές ζημιές ( όπως θραύσεις κρυστάλλων που έχουν και προασφαλιστικούς από πριν
προσπαθώντας να ισχυριστούν γελοιότητες όπως άθλια κατάσταση του οχήματος ενώ δεν
είναι ), ή να καθυστερούν να αποζημιώνουν τις κλοπές και να μην ξέρουν πώς να μαζέψουν
τις καλύψεις ιδίων ζημιών όταν τις δίνουν. Παράλληλα δημιουργούν και πολλές
ασφαλιστικές και αθέμιτο ανταγωνισμό στον βωμό της παραγωγής προσπαθώντας να
πάρουν πελατολόγιο με ή και χωρίς τους πράκτορες.

Ακόμα χειρότερα , μεγάλες
πρακτορειακές προσπαθούν να αγοράσουν ή να αναλάβουν μικρότερα πρακτορεία με την
πεποίθηση ότι θα βγάλουν τα σπασμένα από το Cross Selling. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν
όμως είναι πως σε μια δύσκολη περιοχή, όταν κανένας σχεδόν δεν κοιτάει τα προβλήματα
αλλά πως θα πάρει ένα συμβόλαιο ή ένα γραφείο είναι πως παράλληλα δεν κάνει ελέγχους,
δεν νιώθει τον παλμό της περιοχής με αποτέλεσμα να δημιουργείτε κακό όνομα στις
ασφαλιστικές με συμμετοχή όλων ( ασφαλιστικές, πράκτορες αλλά και πελάτες ) με
αποτέλεσμα πολλές ασφαλίσεις να επιδιώκει ένα μεγάλο κοινό αφού προέλθει η ανάγκη.
Όσο οι ασφαλιστικές δουλεύουν στην Δυτική Αττικής, όσο δεν έχουν έναν ενεργό
ασφαλιστή στην περιοχή που να μπορεί να βοηθήσει, να προτείνει λύσεις όχι μόνο στον
πελάτη αλλά και στην ασφαλιστική , ώστε να μπορεί να επιτευχθεί η απαραίτητη σχέση που
πρέπει να υπάρχει μεταξύ πελάτη, ασφαλιστή και ασφαλιστικής τόσο το πρόβλημα απλά
θα γίνεται χειρότερο, ένας φαύλος κύκλος που η μια ασφαλιστική θα ανεβάζει, θα
απορρίπτει, θα έρχεται άλλη, θα τα παίρνει για ένα χρόνο μέχρι να φτιάξουν στις άλλες τα
νούμερα και μετά πάμε ξανά από την αρχή ξανά

Τα πρόβλημα δυστυχώς είναι υπαρκτά και ευτυχώς , έστω και τώρα, έχουν ξεκινήσει
ελάχιστες ασφαλιστικές ( όχι πάνω από 3 ) να ασχολούνται σοβαρά να βελτιώσουν τις
συνεργασίες τους με τους ενεργούς πράκτορες, να εντοπίσουν την πηγή των ζημιών και να
ανταμείβουν το σωστό κοινό με δικαιότερες αποζημιώσεις και πιο άμεσες και να κάνουν
και εθελοντικά έργα, όπως στο να κλείνουν καμιά λακκούβα ή να ασχολούνται με
προβλήματα που έχουν να κάνουν σημαντικά με το τι είναι αυτό που μπορεί να βελτιωθεί.

Το θετικό είναι πως οι ασφαλιστικές που ξεκίνησαν, το κάνουν με γνώμονα την άποψη των
ενεργών συνεργατών τους, των ενεργών ασφαλιστικών πρακτόρων έχουν ξεκινήσει
βηματάκια προς πιθανώς μια καλύτερη κατεύθυνση, το ακόμα πιο θετικό είναι πως όποιες
ασχολήθηκαν δεν ήταν ασφαλιστικές που ήταν στα μεγάλα λόγια, ή να απαίτησαν γη και
ύδωρ ώστε να ασχοληθούν να ακούσουν ή να κάνουν, κάνουν επειδή λογικά ξεκίνησαν να
βλέπουν!
Άραγε να υπάρχει ελπίδα βελτίωσης ? Άραγε οι ασφαλιστικές θα ασχοληθούν με κάτι άλλο
εκτός από τις εξαγορές και να ασχοληθούν με σημαντικά προβλήματα ? Άραγε θα
ασχοληθούν ποτέ στο πώς να καλύψουν σωστά τον πελάτη και να μην προσπαθούν να
πάρουν αντιγραφή το συμβόλαιο από την υπάρχον εταιρεία χωρίς κανένα ενδιαφέρον αν
ήταν καλυμμένος πιο σωστά?

Άραγε θα καταλάβουν ποτέ πως το μόνο άτομο που έχει τα
κλειδιά βελτίωσης προβλημάτων είναι ο Ενεργός Ασφαλιστής,

Ο ενεργός Ασφαλιστκός Πράκτορας ?

Πολλά τα Άραγε, μικρή η προθυμία και η Δυτική Αττική αιμορραγεί, αιμορραγεί από την
κακή ασφαλιστική συνείδηση, τις πολλές ζημιές, την στάση των ασφαλιστικών σε αρκετές
ζημιές , πολλά τα μονοπάτια που μπορούν να ακολουθηθούν, το μόνο σίγουρο όμως είναι
πως όσο υπάρχουν ενήμεροι ασφαλιστές, πάντα θα υπάρχει ένα φως σε αυτό το τούνελ ,
άσχετα με το πόσο άθλιος θα είναι ο δρόμος.

Mαρτίνος Χάρης

Ασφαλιστικός Πράκτορας

Πρακτορείο Ασφαλειών ” Intermartin”

Related Articles

Back to top button