ΑΣΦΑΛΕΙΑΑΣΦΑΛΙΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι πρέπει να κάνει ένας ασφαλιστής για να έχει υψηλή ποιότητα πελατών και διατηρησιμότητα.

Γράφει ο Κωνσταντίνος Δράγασης Ασφαλιστικός Πράκτορας

Πααραθέτω τους 10 κυριότερους λόγους για να έχει ένας ασφαλιστικός πράκτορας υψηλή ποότητα πελατών και διατηρησιμότητα χαρτοφυλακίου.

1) Ψάχνει για πελάτες με οικονομική άνεση και ικανοποιητικό προσωπικό εισόδημα.
2) Τον ενδιαφέρει η επαγγελματική σταθερότητα των πελατών του.
3) Φροντίζει να έχουν οι πελάτες του καλό μέσο όρο ηλικίας προσθέτοντας στο χαρτοφυλάκιο τα παιδιά των πελατών του.
4) Παίρνει συνεχώς ονόματα κυρίως από τους σταθερούς και συνεπείς πελάτες του.
5) Πουλάει συμβόλαια που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών του και όχι αυτά που επιφέρουν μεγάλη προμήθεια στον ίδιο.
6) Προσπαθεί τα συμβόλαια του να είναι ετήσια ή εξάμηνα.
7) Πουλάει την ανάγκη.
8) Κάνει βελτιώσεις με πρόσθετες πράξεις όπου είναι αναγκαίο και σε συνεννόηση πάντα με τον πελάτη.
9) Εξηγεί τα οφέλη του συμβολαίου κατά την παράδοση αλλά και σε όλη την διάρκεια ισχύος του συμβολαίου.
10) Έχει ένα συγκεκριμένο και τακτικό πρόγραμμα after sale service για τους πελάτες του.

Εάν τηρηθεί ο ανωτέρω δεκάλογος, είναι εξασφαλισμένη η ποιότητα αλλά και η διατηρησιμότητα  του χαρτοφυλακίου μας.
Καλή δύναμη και καλή επιτυχία!

Με εκτίμηση,

Κωνσταντίνος Δράγασης

Ασφαλιστικός Πράκτορας

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button