Booking | Συστάσεις σε ξενοδοχεία και καταλύματα για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024
Συστάσεις στους ξενοδόχους και τα τουριστικά καταλύματα όλων των τύπων να αξιοποιήσουν τις μεγάλες ταξιδιωτικές τάσεις, που ανέδειξε η έρευνά της για το 2024 απευθύνει η Booking.com σε ειδικό σημείωμα, που απευθύνεται στους συνεργάτες της.
Στο εισηγητικό σημείωμα υπογραμμίζει:
«Τώρα που το 2023 φτάνει στο τέλος του, είναι ιδανική στιγμή για να αρχίσετε να σκέφτεστε και να κάνετε τα σχέδιά σας για την επόμενη χρονιά. Στην πιο αναλυτική έρευνα ταξιδιωτικών προβλέψεων που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα, λάβαμε απαντήσεις από 27.730 ταξιδιώτες συνολικά, σε 33 χώρες και περιοχές. Ποιο ήταν το κύριο συμπέρασμα; Τα ταξίδια θα αποτελέσουν πρωταρχική πηγή ζωντάνιας τη χρονιά που έρχεται.
Τώρα μπορούμε να σας αποκαλύψουμε τι επιθυμούν οι ταξιδιώτες για το επόμενο έτος, με επτά συναρπαστικές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τη στρατηγική σας για να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες και να αυξήσετε τις κρατήσεις σας για το 2024».
Αναλυτικά οι 7 τάσεις και οι συστάσεις της Booking.com:
1. Ο (άλλος) εαυτός στο προσκήνιο
Το 2024, οι ταξιδιώτες έχουν όλο και περισσότερο την τάση να διαμορφώνουν έναν δεύτερο εαυτό στη διάρκεια των διακοπών τους, με 37% από αυτούς να πλέκουν ένα σύνθετο αφήγημα γύρω από την πραγματική τους ζωή κατά τις συναναστροφές τους με άλλους ταξιδιώτες. Θέλουν πολύ να επαναπροσδιορίσουν τον εαυτό τους και μάλιστα, σε ποσοστό 42%, είναι προετοιμασμένοι μέχρι και να πληρώσουν για να νοικιάσουν αυτοκίνητο υψηλότερης κατηγορίας από αυτό που οδηγούν συνήθως. Χάρη στη συνεργασία μας με εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μπορείτε να προσφέρετε σε αυτούς τους επισκέπτες έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να αναβαθμίσουν το μεταφορικό τους μέσο.
Κάποιες φορές, βλέπουν τα ταξίδια τους και ως μια προέκταση των ψευδωνύμων και των άβαταρ που χρησιμοποιούν ήδη στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βοηθήσετε αυτούς τους ταξιδιώτες να κάνουν τα ψηφιακά τους όνειρα πραγματικότητα ενσωματώνοντας εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στο κατάλυμά σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να μετατρέψετε το μενού του εστιατορίου σας σε μια διαδραστική εμπειρία, να σχεδιάσετε ένα εικονικό κυνήγι θησαυρού ή να οργανώσετε μια δραστηριότητα «απόδρασης» αξιοποιώντας τους χώρους του καταλύματός σας. Ο,τι και αν επιλέξετε, η ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας μπορεί να κάνει το κατάλυμά σας πιο ελκυστικό για τους επισκέπτες.
2. Διακοπές δροσιάς
Με τις θερμοκρασίες σε όλο τον πλανήτη διαρκώς να αυξάνονται, οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο ψυχρούς προορισμούς για να ξεφύγουν από τη ζέστη. Για να επωφεληθείτε από αυτήν την τάση, μπορείτε να προβάλετε το κατάλυμά σας ως ιδανική επιλογή για ταξιδιώτες που ψάχνουν ένα καταφύγιο δροσιάς. Για παράδειγμα, ενημερώστε την καταχώρισή σας προσθέτοντας φωτογραφίες ανάλογα με την εποχή. Αν το κατάλυμά σας βρίσκεται σε κάποιο χειμερινό θέρετρο, φροντίστε να το επισημάνετε δείχνοντας το υπέροχο χιονισμένο τοπίο.
Τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απευθείας πιο χαλαροί όταν βρίσκονται κοντά σε νερό. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στους επισκέπτες σας πρωτότυπους τρόπους για να δροσιστούν. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνεργαστείτε με τοπικές εταιρείες που οργανώνουν δραστηριότητες υδάτινου σκι, σανιδοκωπηλασίας ή ιστιοσανίδας, ή να ενημερώσετε την καταχώρισή σας προσθέτοντας πληροφορίες για διαθέσιμες εμπειρίες σπα στην περιοχή. Μπορείτε επίσης να προσελκύσετε επισκέπτες που αναζητούν λίγη δροσιά επισημαίνοντας τα σχετικά προτερήματα του καταλύματός σας, π.χ. δίνοντας έμφαση σε κορυφαίες παροχές όπως ο κλιματισμός, η κοντινή απόσταση από το νερό, η πισίνα ή οι υπαίθριοι χώρο.
3. Διάθεση για αυθορμητισμό
Το 2024, οι ταξιδιώτες ρέπουν όλο και περισσότερο προς τον αυθορμητισμό και την περιπέτεια. Προσφέρουμε διάφορα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, μεταξύ των οποίων το AI Trip Planner (που διατίθεται στις ΗΠΑ). Ενσωματώνοντας κάποια από αυτά τα εργαλεία στην καταχώρισή σας, μπορείτε να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να οργανώνουν ταξίδια με μεγαλύτερη ευελιξία και να δρουν πιο αυθόρμητα.
Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες επιθυμούν να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι-έκπληξη, όπου τα πάντα, μέχρι κι ο προορισμός, θα είναι άγνωστα μέχρι την ώρα της άφιξης. Επομένως, μπορείτε να προωθήσετε το κατάλυμά σας ως καταφύγιο για αυθόρμητους ταξιδιώτες. Δημιουργήστε προσφορές τελευταίας στιγμής και ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης για να ανταποκριθείτε σε αλλαγές που προκύπτουν στα σχέδια των ταξιδιωτών.
Αναδείξτε τη μοναδικότητα της τοποθεσίας σας ενημερώνοντας την περιγραφή του προφίλ σας στο extranet και προσθέτοντας νέες φωτογραφίες που εμφανίζουν ανθρώπους να περνούν καλά στο κατάλυμά σας, καθώς και τη γύρω περιοχή, ώστε να ενθαρρύνετε τους μελλοντικούς επισκέπτες να εξερευνήσουν το άγνωστο. Αξιοποιώντας αυτήν την τάση, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον που ικανοποιεί την περιπετειώδη διάθεση των σύγχρονων ταξιδιωτών.
4. Μαγειρικές αναζητήσεις
Το φαγητό παίζει κεντρικό ρόλο σε μια εμπειρία ταξιδιού και παρατηρούμε ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις μαγειρικές εξερευνήσεις. Σύμφωνα με την έρευνά μας, σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων θέλουν να μάθουν περισσότερο από ποτέ για τις σπεσιαλιτέ του προορισμού τους. Μπορείτε λοιπόν να αναβαθμίσετε τις γαστρονομικές εμπειρίες που προσφέρει το κατάλυμά σας για να προσελκύσετε τους λάτρεις του φαγητού.
Αν το κατάλυμά σας έχει εστιατόριο, βεβαιωθείτε ότι το αναφέρετε στο προφίλ σας, αναδεικνύοντάς το με λαχταριστές φωτογραφίες από γευστικά πιάτα. Επίσης, ίσως είναι καλή ιδέα να ανεβάσετε το επίπεδο του πρωινού σας για να ικανοποιήσετε τους «φιλοπερίεργους» ουρανίσκους. Αν το κατάλυμά σας φημίζεται για την ποιοτική κουζίνα του, αυτή η πληροφορία πρέπει να είναι κυρίαρχο στοιχείο στην καταχώρισή σας. Πολλοί γαστρονομικοί προορισμοί έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με αυτήν τη στρατηγική.
Τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες θέλουν να δοκιμάζουν την κουζίνα της περιοχής και πιάτα που παρασκευάζονται από τοπικά υλικά, ώστε να έχουν να διηγούνται ιστορίες για τα φαγητά του κόσμου που έχουν γευτεί. Επομένως, φροντίστε να επισημάνετε «κρυμμένα διαμάντια» και μυστικά της τοπικής κουλτούρας. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με τοπικά εστιατόρια για να προσφέρετε αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες ή να διοργανώσετε μαγειρικά δρώμενα ή εργαστήρια στον χώρο του καταλύματός σας. Ενσωματώνοντας ευκαιρίες για μαγειρικές εξερευνήσεις, μπορείτε να παρακινήσετε τους λάτρεις του φαγητού να επιλέξουν το κατάλυμά σας.
5. Ανάγκη για ξεκούραση
Σε μια εποχή όπου επικρατεί παγκοσμίως η αστάθεια, οι ταξιδιώτες θέλουν να κάνουν εξορμήσεις με κεντρικό στόχο την αυτοβελτίωσή τους. Με την εμφάνιση του «υπνοτουρισμού», οι πάροχοι καταλυμάτων οφείλουν να ανταποκριθούν στο 58% των ταξιδιωτών που αναζητά ξεκούραση χωρίς περισπασμούς το 2024. Καταλαβαίνουμε αυτήν την ανάγκη για αναζωογόνηση.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε βελτιωμένες υπηρεσίες, όπως πακέτα ευεξίας με παροχές ύπνου, αλλά και να δημιουργήσετε ειδικούς χώρους χαλάρωσης στο κατάλυμά σας. Θα πρέπει να δώσετε έμφαση σε παροχές όπως η σάουνα ή το σπα, ή σε άλλες δραστηριότητες ευεξίας, όπως οι πισίνες υδροθεραπείας και τα μαθήματα γιόγκα, χορού ή γυμναστικής. Αυτό θα σας βοηθήσει να προβάλετε το κατάλυμά σας ως ένα ευέλικτο καταφύγιο αυτοανακάλυψης και χαλάρωσης.
6. À la carte πολυτέλεια
Οι ταξιδιώτες του 2024 επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν τις διακοπές τους συνδυάζοντας πολυτέλεια και καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Θέλουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία τους, αλλά με μειωμένο κόστος. Προσφέρετε στους επισκέπτες σας εμπειρίες υψηλότερου επιπέδου παρέχοντάς τους προσιτή πολυτέλεια και εγγύτητα σε οικονομικά αξιοθέατα. Μπορείτε να προωθήσετε το κατάλυμά σας τονίζοντας ότι διαθέτετε πρόσθετες παροχές πολυτελείας που δεν απαιτούν υπερβολικά χρήματα.
Σύμφωνα με την έρευνά μας, πάνω από το 50% των ταξιδιωτών επιλέγει να επισκεφθεί έναν πιο κοντινό προορισμό ή μια πιο φθηνή πόλη σε σύγκριση με τον τόπο διαμονής του. Μπορείτε να προσθέσετε τιμές ανά χώρα στην καταχώρισή σας αν περιμένετε αυξημένο αριθμό κρατήσεων από επισκέπτες που προέρχονται από συγκεκριμένες περιοχές. Επιπλέον, 47% των γονέων σχεδιάζουν να επιτρέψουν στα παιδιά τους να κάνουν μερικές απουσίες στο σχολείο εκτός της υψηλής περιόδου για να εξοικονομήσουν χρήματα στις διακοπές τους. Αν θέλετε, μπορείτε να προσφέρετε ανταγωνιστικές Τιμές για παιδιά στο κατάλυμά σας και να κάνετε προσφορές για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας στις περιόδους με χαμηλότερη ζήτηση.
7. Αισθητική και συνείδηση
Η βιωσιμότητα και το στιλ συγκλίνουν το 2024, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν πιο βιώσιμα καταλύματα. Η έρευνά μας δείχνει ότι 73% των επισκεπτών είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα που εφαρμόζει πρακτικές βιωσιμότητας, ενώ οι συνεργάτες που ήδη δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα δημιουργούν ακόμα καλύτερες εμπειρίες επισκεπτών. Καλό θα είναι να ακολουθήσετε το παράδειγμά τους.
Υιοθετήστε πρακτικές βιωσιμότητας, όπως ενεργειακά αποδοτικό φωτισμό και μέτρα για την εξοικονόμηση του νερού. Αν το κατάλυμά σας ακολουθεί πρακτικές βιωσιμότητας, τότε μπορεί να λάβει το σήμα Travel Sustainable, το οποίο σας επιτρέπει να προβάλλετε τις πρωτοβουλίες που παίρνετε για τη βιωσιμότητα στην καταχώρισή σας. Δημιουργήστε πράσινες στέγες και προσθέστε φυτά. Εφαρμόζοντας πρακτικές βιωσιμότητας, μπορείτε να προσελκύσετε ευσυνείδητα άτομα με αισθητική καλλιέργεια, τα οποία επιθυμούν να ταξιδεύουν υπεύθυνα.
Ο Arjan Dijk, senior vice president και chief Marketing Officer στην Booking.com, σχολίασε: «Οι ταξιδιωτικές μας προβλέψεις για το 2024 αντικατοπτρίζουν την ιδέα ότι τα ταξίδια δεν αποτελούν ένα είδος απόδρασης από την καθημερινή μας ζωή, αλλά, αντίθετα, μας κινητοποιούν ώστε να ζούμε τη ζωή μας όσο καλύτερα γίνεται».
Πηγή: tornosnews.gr