ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Kiwi.com | Απάντηση στην τελευταία επίθεση της Ryanair κατά των OTA

«Με τις πολλαπλές έρευνες από τις πανευρωπαϊκές οργανώσεις καταναλωτών και τις επιτροπές ανταγωνισμού που εξετάζουν τις ενέργειες της Ryanair, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δεχόμαστε επίθεση από μέρους τους. Προσπαθούν να αποσπάσουν και να αποπροσανατολίσουν την προσοχή απο πάνω τους, μειώνοντας τους ανταγωνιστές και χρησιμοποιώντας διαλεγμένες πληροφορίες που δεν αντικατοπτρίζουν την κατα πολύ μεγαλύτερη κλίμακα συνδυασμών και επιλογών που τα OTA προσφέρουν στους πελάτες τους, κατι το οποίο οι ίδιο αδυνατούν να κάνουν», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Kiwi.com.

Και πρόσθεσε: «Αυτή η επίθεση αποτελεί άλλη μια ενέργειά της Ryanair για να αποτρέψουν τους πελάτες να κάνουν κρατήσεις μέσω των OTA. Νωρίτερα η Ryanair εφάρμοσε τη λεγόμενη διαδικασία επαλήθευσης στοιχειών, η οπόια διερευνάται  και θεωρείται πως έχει σχεδιαστεί για να τιμωρήσει τους καταναλωτες που θέλουν να έχουν την ελευθερία στο απο που να αγοράσουν εισιτήρια. Στην Ισπανία, η οργάνωση Κατανλωτών και Χρηστών – Organisation of Consumers and Users (OCU) – κατηγόρησε την αεροπορική εταιρεία για “κακοδιαχείριση επειδή αναγκάζει τους επιβάτες να πληρώνουν πιο πολύ για να κάνουν check-in στο αεροδρόμιο, ιδίως εκείνους που κλείνουν τις πτήσεις τους απο ταξιδιωτικά πρακτορεία η μέσω τρίτων”».

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button