ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
-
Οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ και οι Επαγγελματίες
Ας το διαβάσουν όλοι οι επαγγελματίες ,γιατί όλοι εμείς έχουμε υποφέρει πολλά από αυτές. με τη συμπεριφορά τους , ειδικά…
Διαβάστε Περισσότερα -
Οδική Βοήθεια την περιμένετε πάνω από μία ώρα; Πρόστιμο έως 20.000 ευρώ!
Βαριά πρόστιμα για τις εταιρείες Οδικής Βοήθειας προβλέπονται στο πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα της τρίτης αξιολόγησης που κατατέθηκε στην Βουλή την…
Διαβάστε Περισσότερα -
Άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σου – Πώς να διαβάσεις σωστά
Διαβάστε στο παρακάτω άρθρο που θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα διάφορα τροχοφόρα. Η αλληλουχία συμβόλων, γραμμάτων και…
Διαβάστε Περισσότερα -
14 Λόγοι που Επηρεάζουν τη Μεταπωλητική Αξία ενός Αυτοκινήτου
Αν στο πλάνο σου είναι να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που θα “ξεζουμίσεις” στην κυριολεξία και θα το κρατήσεις για χρόνια,…
Διαβάστε Περισσότερα -
Τα προβλήματα της Δυτικής Αττικής και πως επηρεάζουν στον Ασφαλιστικό Τομέα
Η Περιφερειακή Ενότητα της Δυτικής Αττικής είναι ένα μέρος με πολλά προβλήματα, δυσκολίες ανάληψης κινδύνων, πολλά προβλήματα και πιθανώς με…
Διαβάστε Περισσότερα -
Έλεγχος της ΕΑΔ για τις χρεώσεις ιδιωτικών κλινικών σε ασφαλισμένους του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
Κατόπιν επώνυμης καταγγελίας, κλιμάκιο Επιθεωρητών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας διενήργησε έλεγχο με αντικείμενο τις χρεώσεις ιδιωτικών κλινικών της Θεσσαλονίκης σε…
Διαβάστε Περισσότερα -
Φιλικός Διακανονισμός Ασφαλιστικών Εταιριών
Ο φιλικός διακανονισμός είναι ένα σύστημα αποζημίωσης μετά από τροχαίο ατύχημα, που επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο (αυτόν δηλαδή που δεν έχει υπαιτιότητα…
Διαβάστε Περισσότερα -
ΕΚΠΟΙΖΩ: Το top 10 των καταγγελιών από τους καταναλωτές
Οι περισσότερες από αυτές αφορούν σε ζητήματα ακρίβειας προϊόντων και υπηρεσιών, υπέρογκες αυξήσεις ασφαλίστρων, αυξημένες τραπεζικές προμήθειες, συνεχείς οχλήσεις από…
Διαβάστε Περισσότερα -
Το φαινόμενο είναι ο Φειδίας ή 71.330 πολίτες;
”Ότι συλλάβει το ανθρώπινο μυαλό μπορεί και να το υλοποιήσει , αρκεί να μην εγκαταλείψει ΠΟΤΕ τη προσπάθεια ” Διαβάζουμε…
Διαβάστε Περισσότερα -
Ασφαλισμένος ! Η Αυτού ”Μεγαλειότης”…και εμείς…
Σήμερα ο πελάτης/ασφαλισμένος είναι ο βασιλιάς και η αγοραστική του εμπειρία και συμπεριφορά είναι η νέα πρόκληση για κάθε ασφαλιστική…
Διαβάστε Περισσότερα