ΑΝΤΡΑΣBUSINESSNOMIKA ΘΕΜΑΤΑΑΣΦΑΛΕΙΑΑΣΦΑΛΙΣΗΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣΕΠΙΧ/ΣΕΙΣκοινωνικάΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠ.Ε.Κ.Α.ΠΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝΠολιτικήΥΓΕΙΑ

Με Αφορμή τη Δημοσίευση για τη Διαμεσολάβηση και το Υποτιθέμενο 28%: Μια Ξεκάθαρη Τοποθέτηση

Γράφει ο Αλεξανδρινός Η Διαμεσολάβηση: Επένδυση και Όχι Κόστος

Η πρόσφατη δημοσίευση που ισχυρίζεται ότι η διαμεσολάβηση επιβαρύνει τα ασφάλιστρα
υγείας κατά 28% είναι τουλάχιστον παραπλανητική και άδικη για τον κλάδο των
διαμεσολαβητών.

Με αφορμή αυτή τη δήλωση, επιτρέψτε μου να παραθέσω την άποψή
μου με αυστηρότητα αλλά και στοιχεία.

Ο Ρόλος της Διαμεσολάβησης

Η διαμεσολάβηση δεν είναι απλά μια υπηρεσία. Είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στον
πελάτη και την ασφαλιστική εταιρεία, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες λαμβάνουν την
καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, ενημέρωση και υποστήριξη.

Ο διαμεσολαβητής είναι αυτός
που:

Επενδύει χρόνο για να κατανοήσει τις ανάγκες του πελάτη.  Παρέχει εξατομικευμένες λύσεις που ταιριάζουν στις οικονομικές και ασφαλιστικές
απαιτήσεις του.

 Στέκεται δίπλα στον πελάτη όταν χρειάζεται βοήθεια για αποζημιώσεις ή
ερωτήματα.
Οι Αληθινές “Επιβαρύνσεις”
Αν θέλουμε να μιλήσουμε για επιβαρύνσεις, ας στρέψουμε το βλέμμα στις ίδιες τις
ασφαλιστικές εταιρείες:

 Πολυτελή αυτοκίνητα και γραφεία με υπέρογκα κόστη.

 Ταξίδια και συνέδρια σε εξωτικούς προορισμούς που παρουσιάζονται ως
“εκπαίδευση”.

 Χορηγίες και εταιρικές εκδηλώσεις που δεν προσφέρουν καμία πραγματική αξία
στον πελάτη.

 Διοικητικά κόστη που διογκώνονται χωρίς να υπάρχει διαφάνεια.
Είναι υποκριτικό να κατηγορείται η διαμεσολάβηση για επιβαρύνσεις, όταν οι ίδιες οι
εταιρείες επιλέγουν να ξοδεύουν τεράστια ποσά για να ενισχύσουν την εικόνα τους.

Διαμεσολάβηση: Επένδυση και Όχι Κόστος
Ο διαμεσολαβητής δεν “επιβαρύνει” το σύστημα. Αντίθετα, προσφέρει αξία. Οι πελάτες
κερδίζουν καλύτερη εξυπηρέτηση, σωστή πληροφόρηση και άμεση υποστήριξη, κάτι που
δεν μπορεί να προσφέρει ένα ανώνυμο τηλεφωνικό κέντρο ή μια ψηφιακή πλατφόρμα.
Χωρίς τη διαμεσολάβηση, οι ασφαλισμένοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με ένα ψυχρό και
απρόσωπο σύστημα.
Συμπέρασμα

Η διαμεσολάβηση είναι η ραχοκοκαλιά του ασφαλιστικού κλάδου.

Όσοι διαδίδουν τέτοιες
απόψεις, καλό θα ήταν να εξετάσουν πρώτα τις δικές τους σπατάλες και επιλογές πριν
κατηγορήσουν έναν κλάδο που προσφέρει πραγματική αξία στον πελάτη. Η
παραπληροφόρηση δεν βοηθά κανέναν. Αντίθετα, υπονομεύει την εμπιστοσύνη και τη
συνεργασία σε έναν κλάδο που βασίζεται στη διαφάνεια και την αξιοπιστία.

Αλεξανδρινός

Related Articles

Back to top button