AUTO-MOTOΑΣΦΑΛΕΙΑΑΣΦΑΛΙΣΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Tέλος στην ασφάλιση αυτοκινήτου Protect και Full Auto V2 από την Εθνική Ασφαλιστική

Γράφει η Ελ.Ερμείδου

Εθνική Ασφαλιστική με επιστολή που έστειλε στις 30 Σεπτεμβρίου προς ασφαλιστικούς πράκτορες και εταιρικό δίκτυο ανακοίνωσε ότι το πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Protect και Full Auto V2 δεν θα διατίθενται για νέες εργασίες.
Τα υφιστάμενα συμβόλαια παραμένουν εν ισχύ, αλλά στο εξής δεν θα συνοδεύουν το ασφαλιστήριο οι παροχές υγείας που δίδονταν σε συνεργασία με το Ιατρικό Κέντρο.
Σημειώνει ότι το δικαίωμα συμβολαίου (καρπώνεται στην ασφαλιστική) από 20% αυξάνεται στο 25%.

Παράλληλα, ανασχεδιάζει τα προγράμματα της με στόχο όπως διατυπώνει στην επιστολή της να δώσει λύσεις στις απαιτήσεις της αγοράς.
Συνεχίζοντας το ρεπορτάζ το ΒΝ έθεσε τις εξής πέντε παρακάτω ερωτήσεις σε κύκλους της αγοράς που γνωρίζουν τον στόχο του ανασχεδιασμού και της κατάργησης του προγράμματος.

1. Γιατί η Εθνική Ασφαλιστική καταργεί ένα επιτυχημένο όπως αρχικά διατείνονταν πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου;
2. Ποιοι είναι οι λόγοι πίσω από την κατάργηση του προγράμματος;

3. Γιατί σταματά τις  καλύψεις που έδινε στην υγεία σε συνεργασία με το Ιατρικό Κέντρο ;
4. Γιατί σε ένα πλήρες πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου της Εθνικής Ασφαλιστικής όπως το Full Auto Premium δεν μπορούν να ασφαλιστούν αυτοκίνητα ηλικίας άνω των δύο ετών;
5. Στοχεύει η Εθνική Ασφαλιστική μόνο να αυξήσει το στόλο αυτοκινήτου της με το δεδομένο ότι εξαγόρασε πρόσφατα την Εlysee;

Η Εθνική μαζεύει τις ζημιές της, σταματά το ξέπλυμα χρήματος με τις προμήθειες

Το loss ratio (αναλογία ζημιών) στον κλάδο αυτοκινήτου στην Εθνική Ασφαλιστική έχει φτάσει και ξεπεράσει το 85% αναφέρουν πηγές του ΒΝ, μετατρέποντας τον κλάδο ζημιογόνο.
Αλλές πηγές του ΒΝ προσθέτουν ότι με την κατάργηση του συγκεκριμένου προγράμματος, η  Εθνική Ασφαλιστική προσπαθεί να σταματήσει «το ξέπλυμα χρήματος που γίνεται με τον κλάδο αυτοκινήτου, την διαρροή ασφαλιστών σε μεγάλες πρακτορειακές και τις αρπαγές των χαρτοφυλακίων», παραθέτοντας πρόσφατα παραδείγματα μετακινήσεων υψηλόβαθμων στελεχών  από ασφαλιστικές σε πρακτορειακές.  Τα συγκεκριμένα στελέχη σε ασφαλιστικές ελάμβαναν προμήθειες από τις πωλήσεις της τάξης του 10% με 15% και σήμερα μεταπηδώντας  μαζί με το χαρτοφυλάκιο τους από τις ασφαλιστικές σε πρακτορειακές παίρνουν προμήθειες για το ίδιο χαρτοφυλάκιο 30%.

Κλείνει η ψαλίδα των προμηθειών και της διαμάχης,

Το πρόγραμμα Protect και Full Auto V2, τονίζουν έδινε προμήθεια στο εταιρικό δίκτυο 5% ενώ στο πρακτορειακό 30%. Με τον ανασχεδιασμό το εταιρικό κατά τις ίδιες πληροφορίες θα έχει να λαμβάνειν προμήθεια 19% ενώ το πρακτορειακό κοντά στο 28% με 29%.
Σε ό,τι αφορά τις premium καλύψεις, οι ίδιες πηγές διευκρινίζουν ότι η Εθνική Ασφαλιστική τις δίνει σε καινούργια αυτοκίνητα, στηριζόμενη ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν βγάζουν ζημιές ενώ για το αύξηση του δικαιώματος συμβολαίου στο 25% αποσαφηνίζουν ότι απώτερος στόχος είναι η αύξηση των εσόδων για την ασφαλιστική.

Σχέσεις Εθνικής Ασφαλιστικής με το Ιατρικό Κέντρο

Δεν ανταπέδιδε η έξτρα παροχή κάλυψης υγείας με το ιατρικό κέντρο αναφέρουν άλλες πηγές του ΒΝ ωστόσο ούτε και οι σχέσεις της Εθνικής Ασφαλιστικής με το Ιατρικό Κέντρο τονίζουν βρίσκονται σε άριστη κατάσταση.

Elysee – Εθνική Ασφαλιστική

Τέλος, επαναφέροντας το ΒΝ το θέμα της εξαγοράς της Elysee, με το δεδομένο ότι η Elysee είχε στόλο αυτοκινήτων στο χαρτοφυλάκιο της, υποθέτουν ότι ναι μεν το χαρτοφυλάκιο θα μεγαλώσει ωστόσο υπό τον κίνδυνο της αύξησης των ζημιών και των αποζημιώσεων.

Έλενα Ερμείδου
ΠΗΓΗ:www.bankingnews.gr

Related Articles

Back to top button