AUTO-MOTO

Nέο Toyota C-HR: Ένα concept car για τον δρόμο, από 29.300 ευρώ

Το νέο Toyota C-HR συνδυάζει ξεχωριστή εμφάνιση και premium χαρακτηριστικά, ενώ εστιάζει και πρωτοπορεί στο κομμάτι της βιωσιμότητας. Εμπνευσμένο από το όραμα για την κατασκευή ενός “concept car για τον δρόμο’’, συνδυάζει συναρπαστική οδηγική εμπειρία και κορυφαία απόδοση, ικανοποιώντας τις υψηλές προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών, ενώ παραμένει πιστό στην κληρονομιά του κάνοντας ένα ακόμη τολμηρό βήμα προόδου.

Η εμβληματική coupe σιλουέτα που αποτέλεσε το κυρίαρχο στοιχείο στον προκάτοχό του, τονίζεται περαιτέρω από μία διευρυμένη σιλουέτα που αποπνέει αυτοπεποίθηση. Οι νέες, αιχμηρές γραμμές προσδίδουν στυλ και προδίδουν προηγμένη σχεδιαστική εκτέλεση.

Με περισσότερες από 840.000 πωλήσεις στην Ευρώπη από την κυκλοφορία του το 2017, το πρώτο Toyota C-HR ήταν ένα καινοτόμο μοντέλο για την Toyota, το οποίο έφερε τη μάρκα κοντά σε ένα κοινό που δίνει έμφαση στην εμφάνιση χάρη στον αντισυμβατικό σχεδιασμό, τον πρωτοποριακό του χαρακτήρα του και την ανώτερη ποιότητα.

Το νέο Toyota C-HR δημιουργήθηκε ειδικά για τις προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών έχοντας σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και κατασκευαστεί στη Γηραιά Ήπειρο, αξιοποιώντας εξελίξεις σε θέματα καινοτομιών, μεταξύ των οποίων δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από οδηγούς σε όλη την ευρωπαϊκή ήπειρο.

Premium χαρακτηριστικά, όπως χωνευτές χειρολαβές θυρών, ο δυναμικός ατμοσφαιρικός φωτισμός 64 χρωμάτων και η πανοραμική οροφή από γυαλί υψηλής τεχνολογίας, αποτελούν μέρος μιας ολοκληρωμένης και εξατομικευμένης εμπειρίας χρήστη, η οποία θέτει τον πελάτη στην καρδιά του οχήματος.

Τολμηρή αισθητική

Η αισθητική του νέου Toyota C-HR ξεχωρίζει και έρχεται να ενισχύσει την εμβληματική coupe σιλουέτα με δυναμικές diamond-cut σχεδιαστικές γραμμές πετυχαίνοντας μία ιδιαίτερα τολμηρή εμφάνιση.

Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 35 mm και σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους τροχούς αλουμινίου στις 20” και το μικρότερο κατά 25 mm εμπρός πρόβολο, διαμορφώνεται ένα ισορροπημένο και δυναμικό σύνολο από όλες τις γωνίες.

Πιστό στο όραμα «concept car για τον δρόμο», το νέο Toyota C-HR διαθέτει premium χαρακτηριστικά, όπως χωνευτές χειρολαβές θυρών, κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά στην Toyota. Η σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια επιβεβαιώνεται από μία καινοτομία στον τομέα της παραγωγής χάρη στην οποία η άκρη της πίσω πόρτας συναντά απευθείας το συγκρότημα των πίσω φώτων, χωρίς την παρουσία πλαισίου, για μια πιο μοντέρνα, πρωτοποριακή εξωτερική εμφάνιση. Οι πιο σφικτές γραμμές στα τελειώματα του αμαξώματος και η τέλεια ενσωμάτωση τεχνολογιών όπως οι κάμερες, το ραντάρ και τα συστήματα πλύσης των φώτων συνεισφέρουν στη δημιουργία μιας κομψής και ‘‘καθαρής’’ εμφάνισης όπου απουσιάζει καθετί περιττό.

Μπροστά, η τρισδιάστατη αρχιτεκτονική και η σφυροκέφαλη όψη επαναπροσδιορίζονται ώστε να συμπεριλάβουν τους full LED προβολείς, ενσωματωμένους μαζί με τα φλας, σε μία εντυπωσιακή σχεδίαση σε σχήμα βέλους.

Στον βασικό εξοπλισμό και για πρώτη φορά στην αγορά, το όνομα του μοντέλου που είναι ενσωματωμένο στο πίσω φως LED, φωτίζεται κατά τη διάρκεια μιας δυναμικής ακολουθίας καλωσορίσματος και αποχαιρετισμού, αποτελώντας βασικό στοιχείο του εντυπωσιακού πίσω μέρους. Αυτή η τολμηρή εμφάνιση τονίζεται περαιτέρω από τη νέα διχρωμία αμαξώματος, “bi-tone+”, που προχωρά ακόμα παραπέρα, επεκτείνοντας το μαύρο χρώμα έως το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και η οποία είναι στάνταρ στις εκδόσεις PREMIERE EDITION & GR SPORT ULTIMATE EDITION.

Η ανανεωμένη παλέτα εξωτερικών χρωμάτων περιλαμβάνει τις νέες χρωματικές επιλογές Sulphur (Κίτρινο του θείου) και Precious Silver (Premium Ασημί), που προσφέρονται αποκλειστικά ως bi-tone+ επιλογές.

Μέσα στην καμπίνα, η ποιότητα του Toyota C-HR έχει φτάσει σε νέα επίπεδα χάρη στη συνολική αναβάθμιση των υλικών σε συνδυασμό με νέες πινελιές που έχουν στόχο μία αρμονική εμπειρία στο εσωτερικό.

Εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη

Το νέο Toyota C-HR έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια απρόσκοπτη, διαισθητική εμπειρία για τους πελάτες που θέλουν το αυτοκίνητό τους να αποτελεί προέκταση του συνδεδεμένου ψηφιακού τους περιβάλλοντος. Μέσα από μία ολοκληρωμένη διαδικασία εξέλιξης με επίκεντρο τον πελάτη δημιουργήθηκαν χαρακτηριστικά που εξατομικεύονται και παρέχουν προστιθέμενη αξία στον χρήστη.

Αυτή η εμπειρία ξεκινά πριν καν ο χρήστης μπει στο αυτοκίνητο. Ένα σενάριο καλωσορίσματος ξετυλίγεται αυτόματα καθώς ο οδηγός πλησιάζει το όχημά του, με ενεργοποίηση των εξωτερικών φώτων. Οι προ-αποθηκευμένες ρυθμίσεις για τη θέση του καθίσματος, την οθόνη οργάνων και τα πολυμέσα εφαρμόζονται αυτόματα.

Η εφαρμογή MyToyota ξεκλειδώνει μια πρακτική γκάμα λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου ενός ψηφιακού κλειδιού για το εύκολο ξεκλείδωμα και την εκκίνηση του νέου Toyota C-HR μέσω smartphone, χωρίς να απαιτείται φυσικό κλειδί. Το ψηφιακό κλειδί είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2024 και ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, με ετήσια σύνδεση που περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς του οχήματος. Το MyToyota ενσωματώνει και άλλες χρήσιμες λειτουργίες, όπως τη δυνατότητα ενεργοποίησης του συστήματος κλιματισμού για θέρμανση ή ψύξη του αυτοκινήτου πριν από το ταξίδι.

Για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία, μια μοναδική στην κατηγορία λειτουργία αυτόματης στάθμευσης επιτρέπει στον οδηγό να βγει από το όχημα και να δώσει εντολή σε αυτό να ελιχθεί αυτόματα σε μία θέση.

Ευελιξία και επιδόσεις με υψηλή απόκριση

Τα πιο προηγμένα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα της Toyota συνδυάζονται με βελτιστοποιημένη συμπεριφορά, αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης και καλύτερη πέδηση για μια πιο ισχυρή, συναρπαστική και διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης.

Η πιο πρόσφατη, πέμπτη γενιά υβριδικής τεχνολογίας της Toyota βρίσκεται στην καρδιά του νέου Toyota C-HR πετυχαίνοντας κορυφαία στην κατηγορία ισορροπία μεταξύ αυξημένης ισχύος και χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Η νέα γκάμα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής τεσσάρων εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων, που καταδεικνύουν την αποδεδειγμένη πολυτεχνολογική προσέγγιση της Toyota για τη μετάβαση στην ανθρακική ουδετερότητα. Η Toyota πιστεύει ότι πρέπει να προσφέρονται ποικίλες επιλογές ώστε οι πελάτες να έχουν πρόσβαση σε προσιτά και πρακτικά οχήματα που θα συμβάλλουν άμεσα στην ταχύτερη μείωση εκπομπών CO2 και θα εξασφαλίσουν την επιτυχή μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων στο μέλλον.

Η γκάμα του νέου Toyota C-HR περιλαμβάνει τις εκδόσεις Hybrid 140, Hybrid 200 και Hybrid 200 AWD-i και Plug-in Hybrid 220. Το Hybrid 140 διαθέτει έναν αποδοτικό κινητήρα 1.8 λίτρων με ισχύ 140 DIN hp. Για μία ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία, το Hybrid 200 αποδίδει ισχύ 197 DIN hp και ροπή 190Nm. Η έκδοση Hybrid 200 AWD-i φέρνει την σιγουριά της τετρακίνησης στην γκάμα. Ένας συμπαγής ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια με υψηλή ροπή στον πίσω άξονα παρέχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Σε ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων του οχήματος και οδικών συνθηκών προσφέρει καλύτερη πρόσφυση και ευστάθεια κατά την εκκίνηση, περισσότερη ακρίβεια στις στροφές και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε ολισθηρές επιφάνειες.

Όλα τα συστήματα κίνησης έχουν βελτιωθεί με γνώμονα τις προτιμήσεις των Ευρωπαίων πελατών, χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από οδηγούς σε όλη τη Γηραιά Ήπειρο. Η απόκριση του γκαζιού έχει βελτιστοποιηθεί για μια πιο άμεση και σταθερή αίσθηση επιτάχυνσης, χάρη σε μια νέα χαρτογράφηση της ευαισθησίας του πεντάλ, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ελέγχου και υψηλής απόκρισης. Σε διαδρομές με υψομετρικές διαφορές, το νέο Adaptive Hill Control Logic τροποποιεί την επιτάχυνση ανάλογα με την κλίση, για μια πιο φυσική και εύκολη εμπειρία οδήγησης. Για πιο αθόρυβη οδήγηση, οι στροφές του κινητήρα κατά την οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο έχουν μειωθεί έως και 500 rpm, ώστε το νέο Toyota C-HR να επιτύχει κορυφαία ακουστική άνεση στην κατηγορία του, στην οποία συμβάλλουν οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στην αεροδυναμική, στην απόσβεση των κραδασμών και στην ηχομόνωση.

Όλες οι υβριδικές ηλεκτρικές εκδόσεις φέρουν επανασχεδιασμένα εξαρτήματα για καλύτερες επιδόσεις, βελτιωμένη αποδοτικότητα και μειωμένο βάρος. Μια νέα μπαταρία Li-Ion υψηλής ισχύος, τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα, είναι πιο συμπαγής και ζυγίζει 1,5 kg λιγότερο από την προκάτοχό της, παρέχοντας ωστόσο 14% περισσότερη ισχύ. Η πρόσφατα εξελιγμένη Power Control Unit συμβάλλει στην αποδοτικότητα καυσίμου μέσω της βελτιωμένης ψύξης και των χαμηλότερων ηλεκτρικών απωλειών, ενώ λειτουργεί σε υψηλότερη συχνότητα για μείωση του θορύβου στην καμπίνα. Η νέα μονάδα κιβωτίου και διαφορικού είναι 15% ελαφρύτερη χάρη στη χρήση νέων υλικών, ενώ ταυτόχρονα μεταφέρει έως και 33 ίππους DIN περισσότερη ισχύ, ανάλογα με το σύστημα κίνησης.

Το Plug-in Hybrid 220 βασίζεται σε έναν κινητήρα 2,0 λίτρων και υπόσχεται την καλύτερη εμπειρία στην κατηγορία του χάρη στο διττό DNA του. Προσφέρει τη ζωηρή απόδοση και την ομαλή οδήγηση ενός πραγματικού EV για καθημερινές μετακινήσεις, με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 66 km (WLTP Combined), καθώς και την κορυφαία στην κατηγορία αποδοτικότητα και τις επιδόσεις ενός υβριδικού ηλεκτρικού για μεγαλύτερα ταξίδια όταν απαιτείται μεγαλύτερη ευελιξία.

Κορυφαία σχέση αξίας – τιμής

Το νέο Toyota C-HR θέτει για άλλη μια φορά νέα δεδομένα στην κατηγορία των C-SUV, σε κάθε επίπεδο, προσφέροντας ένα μοναδικό σύνολο ποιότητας, τεχνολογίας, εξοπλισμού και ασφάλειας, από την πρώτη του έκδοση, γεγονός που του προσδίδει την πιο ισχυρή σχέση αξίας-τιμής. Με τιμή εκκίνησης τα 29.300€, η έκδοση C-ULT ενσωματώνει στον βασικό της εξοπλισμό τεχνολογία αιχμής με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3’’, σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με οθόνη αφής 8.0’’, πλήθος συνδεδεμένων και απομακρυσμένων υπηρεσιών, όπως το Cloud σύστημα πλοήγησης και η ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας από το smartphone, ασύρματη ενσωμάτωση smartphone, πλήρως LED φωτιστικά σώματα, καθώς και την 5η γενιά Toyota Hybrid Electric αλλά και την πιο προηγμένη έκδοση του Toyota T-Mate με το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (BSM) στον βασικό του εξοπλισμό.

Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει, ενώ ήδη τα πρώτα αυτοκίνητα είναι καθ’ οδόν για τις εκθέσεις του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Εμπόρων Toyota και τις πρώτες παραδόσεις πελατών.

To άρθρο Nέο Toyota C-HR: Ένα concept car για τον δρόμο, από 29.300 ευρώ δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button