Στον σύγχρονο κόσμο, όπου η επικοινωνία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της
καθημερινότητάς μας, τίποτα δεν είναι πιο απογοητευτικό από το να καλείς έναν
διευθυντή και η κλήση σου να μένει ανταπάντηση και χωρίς επιστροφή.
Είναι σαν να
πετάς τις επαγγελματικές σου ελπίδες στο χαλί, με έναν διευθυντή που αποφεύγει το
τηλέφωνο όπως ο διάβολος το λιβάνι. Αλλά γιατί κάποιοι διευθυντές
συμπεριφέρονται σαν να το τηλέφωνο είναι αναγκαίο κακό;
Στόχος: Αποκάλυψη της αντικοινωνικής συμπεριφοράς των διευθυντών που
αρνούνται να απαντήσουν στο τηλέφωνο και η επίδρασή της στην επιχειρηματική
κοινότητα.
Η Πραγματικότητα της Άρνησης: Κάθε φορά που ο διευθυντής αποφεύγει το
τηλέφωνο, φαίνεται σαν να βάζει μια αφίσα με το κείμενο ”Απαγορεύεται η
Επικοινωνία” στην πόρτα του γραφείου του. Είναι απλά αδιανόητο να μην μπορεί να
διαχειριστεί μια βασική λειτουργία επικοινωνίας.
Η Επιπτώσεις στην Επιχείρηση: Η έλλειψη ανταπόκρισης από τους διευθυντές
δημιουργεί ένα κλίμα ανασφάλειας και απογοήτευσης μεταξύ των υπαλλήλων και
των συνεργατών. Εάν ο διευθυντής δεν μπορεί να διαχειριστεί ένα τηλεφώνημα, πώς
μπορούμε να περιμένουμε να διαχειριστεί τα πιο σύνθετα θέματα της επιχείρησης;
Η Αρωγή της Τεχνολογίας: Ίσως ο διευθυντής νομίζει πως τα ηλεκτρονικά
μηνύματα και οι ανακοινώσεις στα social media είναι αρκετά. Ωστόσο, δεν υπάρχει
τίποτα που να αντικαθιστά τη φωνή και την προσωπική επαφή.
Η Στάση απέναντι στους Πελάτες: Οι πελάτες, οι οποίοι αναζητούν υποστήριξη ή
εξηγήσεις, βρίσκονται προ εκπλήξεως όταν αντικρίζουν τον τοίχο της σιωπής. Μήπως
θα έπρεπε να ρωτήσουν τον διευθυντή μέσω tweet;
Συμπεράσματα:
Η αντικοινωνική συμπεριφορά των διευθυντών που αρνούνται να
απαντήσουν στο τηλέφωνο δεν είναι απλώς ατυχής εκδήλωση. Είναι ένα σοβαρό
ζήτημα που θίγει την επαγγελματική ευθύνη και την ηγεσία. Η επιχειρηματική
κοινότητα χρειάζεται ηγέτες που να είναι προσβάσιμοι, όχι διευθυντές που κρύβονται
πίσω από τον τοίχο της αδιαφορίας.
Ο Αλεξανδρινός