ΠολιτικήBUSINESSΑΣΦΑΛΕΙΑΑΣΦΑΛΙΣΗΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΠΙΧ/ΣΕΙΣκοινωνικάΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝΥΓΕΙΑ

Οι Αμοιβές του Ασφαλιστή: Οριακά Καλές ή Ανεπαρκείς;

Γράφει ο Αλέξανδρος Βοργίας

Με αφορμή του  άρθρου μας ,που μέσα αναφέρει και τις ”αμοιβές διαμεσολαβητών 28%

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή που υπογράφει ο Αλέξανδρος Βοργίας

Δείτε παρακάτω.

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών παραδέχεται τις εξοντωτικές αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

 

Η εργασία του ασφαλιστή είναι συχνά παρεξηγημένη, με αρκετούς να θεωρούν ότι οι
προμήθειες που λαμβάνει είναι υπερβολικές.

Στην πραγματικότητα, όμως, η οικονομική
ανταμοιβή ενός ασφαλιστή είναι συχνά “οριακά καλή”, καθώς οι υποχρεώσεις και τα έξοδα
που καλείται να καλύψει είναι πολυάριθμα.

Τα Έξοδα του Γραφείου
Ο ασφαλιστής, για να μπορέσει να ασκήσει το επάγγελμά του με επαγγελματισμό, πρέπει
να διατηρεί έναν επαγγελματικό χώρο. Το κόστος για το ενοίκιο, τους λογαριασμούς κοινής
ωφέλειας, τα αναλώσιμα και τον εξοπλισμό του γραφείου είναι μια πάγια δαπάνη που
απορροφά σημαντικό μέρος των εσόδων του.

Οι Ασφαλιστικές Εισφορές
Όπως κάθε επαγγελματίας, έτσι και ο ασφαλιστής υποχρεούται να καταβάλλει
ασφαλιστικές εισφορές. Οι εισφορές αυτές είναι ανελαστικές και, σε πολλές περιπτώσεις,
υψηλές, ανεξάρτητα από το επίπεδο των εσόδων του. Αυτό δημιουργεί μια σταθερή
οικονομική επιβάρυνση που πρέπει να καλύπτεται σε μηνιαία βάση.

Το Κόστος Εύρεσης Πελατών
Η διαδικασία ανεύρεσης πελατών αποτελεί μία από τις πιο χρονοβόρες και απαιτητικές
πτυχές της εργασίας του ασφαλιστή. Το κόστος διαφήμισης, οι μετακινήσεις, καθώς και ο
χρόνος που επενδύεται σε προσωπικές επαφές, τηλεφωνήματα και παρουσιάσεις,
προστίθενται στα γενικά έξοδα του επαγγέλματος. Χωρίς αυτή την προσπάθεια, η εξεύρεση
νέων πελατών θα ήταν αδύνατη.

Η Διαδικασία μέχρι την Ασφάλιση
Από τη στιγμή που ένας ασφαλιστής έρχεται σε επαφή με έναν υποψήφιο πελάτη, ξεκινά
μια σειρά από ενέργειες που απαιτούν χρόνο, προσοχή και εξειδίκευση. Η ανάλυση των
αναγκών του πελάτη, η προετοιμασία προσφορών, η επεξήγηση των καλύψεων και η
διευθέτηση όλων των απαραίτητων εγγράφων είναι μερικά μόνο από τα στάδια της
διαδικασίας. Εάν η ασφαλιστική εταιρεία εγκρίνει την έκδοση συμβολαίου, τότε και μόνο
τότε ο ασφαλιστής αμείβεται.

Προμήθειες: Το Μεγάλο Ερώτημα
Οι προμήθειες που λαμβάνει ένας ασφαλιστής καθορίζονται από τις ασφαλιστικές
εταιρείες και συνήθως είναι ποσοστιαίες επί του καθαρού ασφαλίστρου. ( το καθαρό ασφάλιστρο είναι περίπου το 70%  του μικτού ασφαλίστρου )

Ωστόσο, οι προμήθειες
αυτές σπάνια λαμβάνουν υπόψη τα προαναφερθέντα έξοδα και την επένδυση χρόνου.

Έτσι, ο ασφαλιστής συχνά βρίσκεται σε μια κατάσταση όπου η αμοιβή του είναι οριακά
επαρκής για να καλύψει τις υποχρεώσεις του, χωρίς να του απομένει σημαντικό κέρδος.

Το Επάγγελμα του Ασφαλιστή: Επένδυση ή Ρίσκο;

Η πραγματικότητα είναι ότι το επάγγελμα του ασφαλιστή απαιτεί αφοσίωση,
επαγγελματισμό και οικονομική διαχείριση. Παρά τις προκλήσεις, η ικανοποίηση που
προσφέρει η βοήθεια προς τον πελάτη και η κάλυψη των ασφαλιστικών του αναγκών είναι
ανεκτίμητη. Ωστόσο, για να παραμείνει βιώσιμο το επάγγελμα, ίσως χρειάζεται μια
επαναξιολόγηση των προμηθειών από τις ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε να
ανταποκρίνονται καλύτερα στις πραγματικές ανάγκες του ασφαλιστή.

Συμπέρασμα
Οι αμοιβές του ασφαλιστή είναι πράγματι ένα περίπλοκο ζήτημα.

Παρόλο που εξωτερικά
μπορεί να φαίνονται επαρκείς, όταν λάβουμε υπόψη όλα τα έξοδα και τις προσπάθειες που
απαιτούνται, γίνεται σαφές ότι συχνά βρίσκονται στο όριο του ελάχιστου αποδεκτού. Μια
δικαιότερη αντιμετώπιση από την πλευρά των ασφαλιστικών εταιρειών θα μπορούσε να
βελτιώσει τη βιωσιμότητα του επαγγέλματος, διασφαλίζοντας παράλληλα καλύτερες
υπηρεσίες για τους πελάτες.

Αλέξανδρος Βοργίας

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών παραδέχεται τις εξοντωτικές αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Related Articles

Δείτε επίσης
Close
Back to top button