Αγαπητέ Βασίλη,
Επειδή είσαι «γνήσιος» Κρητικός, διάλεξα αυτή τη μαντινάδα από την όμορφη πατρίδα σου, την Κρήτη, για να αποδείξω ότι στα 30 και πλέον χρόνια που σε γνωρίζω – από τότε που είχες έρθει ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος το 1994 στα Σεμινάρια που διεξήγα στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο – έχεις κάνει πράξη το πνεύμα αυτών των διαχρονικών στίχων!
Αναπτύχθηκες μέσα σε μια αγορά που όλα αυτά τα χρόνια έχει περάσει ένα πλήθος δυσκολιών, διακυμάνσεων, συγχωνεύσεων και άλλων ρευστών παραγόντων, αλλά εσύ δεν είδες ποτέ “γκρεμό”, ικανό να σε φοβίσει και να σε κάνει να αδρανήσεις και ν’ αφήσεις το όραμά σου ανεκπλήρωτο.
Αντίθετα, και σε πείσμα κάθε δυσκολίας και αντιδράσεων, εσύ επέλεξες να εστιάζεις στην καινοτομία και στην προσφορά για τον ασφαλιστικό μας κλάδο.
Πήρες τρεις πρωτοβουλίες και υλοποίησες εκπληκτικά πράγματα, τα οποία και τα αναφέρω ως «αποδεικτικά στοιχεία» των δράσεών σου και της συνεργασίας σου με πολύ ικανά στελέχη της αγοράς.
1η Πρωτοβουλία
Δημιούργησες την Π.Ε.Κ.Α.Π. (Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών Ασφαλιστικών Προϊόντων), που επιλύει προβλήματα των πελατών σε συνεργασία με τις Ασφαλιστικές Εταιρείες. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες όχι μόνο μένουν ικανοποιημένοι, αλλά συνεχίζουν τα συμβόλαιά τους και συστήνουν νέους πελάτες.
2η Πρωτοβουλία
Καθιέρωσες την «Ημέρα του Πελάτη», όπου συμμετέχει αντιπροσωπευτικό δείγμα πελατών στην εκδήλωση της βράβευσης των συνεργατών σου. Πρόκειται για μια καινοτομία άξια επαίνου και μίμησης.
3η Πρωτοβουλία
Είχες την ιδέα να δημιουργηθεί στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Αθήνας Επιτροπή Καταναλωτών (για κάθε επαγγελματικό κλάδο), η οποία έτυχε άμεσης ανταπόκρισης από τον Πρόεδρο και τη Διοικητική Επιτροπή.
Αυτή η νέα πρωτοβουλία αποτελεί μία ακόμη ψηφίδα στο πλήθος των εργαλείων εξυπηρέτησης που προσφέρει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και ευρύτερα σε όλα τα μέλη του.
Αγαπητέ Βασίλη,
Όλα τα παραπάνω συγκλίνουν σε μία και μόνη αλήθεια:
👉 Ο στόχος όλων μας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας, γιατί αυτοί δημιουργούν τα έσοδα των εταιρειών και το δικό μας εισόδημα.
Ως επίλογο, επέλεξα να δημιουργήσω μια ακροστιχίδα, που περιλαμβάνει όλα όσα προσδοκούν και αναμένουν από εμάς οι πελάτες μας:
- Ποιότητα, Προσοχή
- Εξυπηρέτηση, Ενσυναίσθηση
- Λύσεις
- Αξιοπιστία
- Τίμιες συναλλαγές
- Ήθος
- Συνέπεια και συναίσθηση των ευθυνών μας
Για να ανταποκρινόμαστε σε όσα οι πελάτες αναμένουν από εμάς, είναι ανάγκη να βελτιωνόμαστε συνεχώς, γιατί – όπως πολύ ορθά το διατύπωσε ο Philip Rosenthal:
“Όποιος έχει σταματήσει τη διαδικασία να γίνεται καλύτερος, έχει ΗΔΗ πάψει να είναι απλά καλός”
Αγαπητέ Βασίλη,
Εσύ και οι συνεργάτες σου έχετε αποδείξει με την πρόοδό σας και τις επιτυχίες σας ότι γίνεστε συνεχώς «καλύτεροι» – κι αυτό είναι η ευχή για όλους εμάς που υπηρετούμε πιστά τον ασφαλιστικό θεσμό και έχουμε ως στόχο τη διαρκή αναβάθμισή του!
Με εκτίμηση,
Κατερίνα Φραγκούλη
Καθηγήτρια-Εισηγήτρια Σεμιναρίων
SUCCESS IN “C.A.S.H”
Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης