ΠολιτικήBUSINESSFACEBOOKNOMIKA ΘΕΜΑΤΑΑΝΤΡΑΣΑΣΦ. ΙΣΤΟΡΙΕΣΑΣΦΑΛΕΙΑΑΣΦΑΛΙΣΗΓΥΝΑΙΚΑΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΔΙΑΤΡΟΦΗΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣΕΠΙΧ/ΣΕΙΣκοινωνικάΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑΥΓΕΙΑχρηματηστηριιοΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ και οι Επαγγελματίες

Επιμέλεια άρθρου Βασίλης Μουντάκης

Ας το διαβάσουν όλοι οι επαγγελματίες ,γιατί όλοι εμείς έχουμε υποφέρει πολλά από αυτές.
με τη συμπεριφορά τους , ειδικά όταν σε βρουν στη ανάγκη .
Όταν αυτές βρέθηκαν στην ανάγκη όλοι εμείς θέλοντας και μη μας υποχρέωσαν και μας χρέωσαν για να σωθούν …
Μπορεί να έχουν περάσει 10 χρόνια αλλά πρέπει να θυμόμαστε και να μη ξεχνιώμαστε .
Όλοι οι επαγγελματίες γνωρίζουμε πολύ καλά πως λειτουργούν όταν πρέπει να πάρουμε ένα δάνειο , μικρό ή μεγάλο , ένα μπλοκ επιταγής , ένα άνοιγμα λογαριασμού  και τόσα άλλα .
Το χθες και το σήμερα .
Μπορεί τα τελευταία χρόνια να έχουν εκσυγχρονιστεί , αλλά αυτός ο εκσυγχρονισμός έγινε για να εξυπηρετήσει πρώτα τα δικά τους συμφέροντα και μετά όλα τα άλλα…
Έκλεισαν χιλιάδες καταστήματα και απολύθηκαν δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι , μηδενίστηκε η χρηματιστηριακή τους αξία και χιλιάδες επενδυτές έχασαν περιουσίες στο χρηματιστήριο ( πολλοί θα πουν ήταν τολμηροί και ανέλαβαν ρίσκο ] , είδαμε και τους δεκάδες χιλιάδες συντηρητικούς που οι τραπεζίτες συμβούλεψαν να τοποθετήσουν τα χρήματα σε κρατικά ομόλογα .
Είδαμε νοικοκύρηδες που θέλησαν να πάρουν ένα σπιτάκι να στεγάσουν την οικογένειά τους , με ποιο τρόπο δόθηκαν τα δάνεια και τώρα χάνουν τα σπίτια τους .
Θυμάστε  όταν έμπαινε κάποιος στη τράπεζα έπεφταν όλοι πάνω τους να του πουλήσουν μια κάρτα , ένα προσωπικό δάνειο για διακοπές , ένα δάνειο για να αλλάξει τα έπιπλα του σπιτιού του , ένα δάνειο να αλλάξει το αυτοκίνητό του , να σπουδάσει το παιδί του , να παντρέψει τη κόρη του ή το γιό του και να κάνει γλέντι να καλέσει το χωριό του και τα γύρω χωριά , να αλλάξει πλυντήριο , κλιματιστικό ,  μέχρι να κάνει ….μπότοξ
Έδιναν  νέα δάνεια για να ξεχρεώσεις τα παλιά και πάει λέγοντας
Θα θυμηθώ μια πελάτισσά μου  τη κυρά Δέσποινα Στ. ( Θεός  σχωρέστην) είχε έρθει στο γραφείο μου περίπου το 2005 να πληρώσει την ασφάλεια ζωής και μου λέει δεν έχω λεφτά κύριε Βασίλη , έχω πάρει τα προηγούμενα χρόνια από 1.000.000 από 7 τράπεζες και δε προλαβαίνω να πληρώνω , θα προσπαθήσω να πάω σε κάποια που δεν έχω πάρει να πάρω να το πληρώσω.
Επειδή μιλήσαμε για ασφάλειες πολλοί υπάλληλοι τραπεζών είχαν εντολές άνωθεν να πουλάνε και ασφάλειες , το πως και τι δεν είναι του παρόντος , θα γράψουμε άλλο άρθρο για τα ΄΄εγκλήματα ΄” που έκαναν σε αυτό το κλάδο
Τα γνωστά golden boys των τραπεζών με μισθούς 30 και 40 φορές πάνω από το μ.ο της αγοράς πρωτοστάτησαν σε αυτό το πάρτι με θύματα χιλιάδες ελληνικές οικογένειες .
Κανείς δε τιμωρήθηκε το αντίθετο μάλιστα .
Ας τα έχουμε όλα αυτά υπόψιν μας ιδιαίτερα εμείς οι επαγγελματίες
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΑ SOSIAL MEDIA , δυστυχώς δεν έχω βρει τον αρθρογράφο ,το παραθέτω ατόφιο!!
“Επειδή η επαφή με τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ σε φυσικό επίπεδο γίνεται όλο και πιο δύσκολη ας ανάψουμε λίγο τα αίματα.
Σήμερα ήρθε ο διευθυντής της τράπεζας που με εξυπηρετεί στην περιοχή μου να ψωνίσει από το κρεοπωλείο μου.
Πρώτα τον έβαλα να κάτσει σε μια καρέκλα για 30 λεπτά.
Όταν ευκαίρησα, τον ρώτησα τι θέλει και απάντησε ότι θέλει μπιφτέκια για χάμπουργκερ.
Του είπα ότι τώρα πουλάμε μπιφτέκια για μπέργκερ μόνο τις Παρασκευές.
Εναλλακτικά παρήγγειλε λουκάνικο αλλά του είπα ότι λουκάνικα πουλάμε από 8:30 εως 10:00 μόνο Τρίτη και Πέμπτη.
Είδε και αποείδε, παρήγγειλε ένα κοτόπουλο κομμένο στα τέσσερα.
Του έδωσα το κοτόπουλο, τα μαχαίρια και το ψαλίδι και του είπα να το κόψει μόνος του.
Όπως το περίμενα, απάντησε ότι δεν ήξερε πώς να το κάνει και ότι δεν ήταν δικιά του δουλειά.
Του απάντησα ευγενικά:
– Αφού είναι η πρώτη φορά, θα σας βοηθήσω αλλά από εδώ και πέρα, θα πρέπει να το κάνετε μόνος σας, καθώς οι οδηγίες για τον τρόπο είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μας και στην αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά.
Με κοίταξε αποσβολωμένος και μου ζήτησε να σοβαρευτώ και να κάτσουμε να μιλήσουμε λογικά.
Του είπα ότι αν δεν ζητούσε ραντεβού, θα ήταν εντελώς αδύνατο να μου μιλήσει.
Τελικά πήρε το κοτόπουλο, το οποίο του ετοίμασα αλλά του εξήγησα ότι πέραν του κόστους, πρόσθεσα και τα τέλη συντήρησης του εξοπλισμού για το κόψιμο του κοτόπουλου.
Κατόπιν του επέστησα την προσοχή ότι στα πλαίσια της συνεργασίας μας αν θέλει να συνεχίσει να εξυπηρετείται από εμάς, θα πρέπει να προμηθευτεί την κάρτα της επιχείρησής μας που τον δεσμεύει να αγοράζει δύο κιλά παϊδάκια κάθε 15 μέρες ειδάλλως θα έχει προσαύξηση 3% στις τιμές λιανικής στις υπόλοιπες συναλλαγές.
Μου ψέλλισε ένα κοσμητικό επίθετο και έφυγε μουρμουρίζοντας αλλά μετά από λίγο το ξανασκέφτηκε και επέστρεψε να πάρει το κοτόπουλο γιατί ήταν αργά να πάει αλλού και θα έμενε νηστικός.
Η ιστοριούλα μας είναι φανταστική αλλά φαντάζεστε να υπήρχε αυτό το φέρσιμο σε ένα κρεοπωλείο που ψωνίζατε για χρόνια και ξαφνικά  να σας έθεταν αυτούς τους όρους;
Λοιπόν έτσι ακριβώς μας φέρονται οι τράπεζες.
Εκτός από το να τους εμπιστευόμαστε τα λεφτά μας με τα οποία δουλεύουν, όταν αποτυγχάνουν, πρέπει να τις βοηθήσουμε να επανακάμψουν και πάλι με τα δικά μας λεφτά.
Μας παρέχουν όλο και λιγότερες υπηρεσίες με εξυπηρέτηση από υπαλλήλους στα καταστήματα, αναγκάζοντάς μας να κάνουμε εμείς την δουλειά τους, ενώ πληρώνουμε και προμήθεια σε κάθε συναλλαγή με το ποσό αυθαίρετα και μονομερώς επιβεβλημένο.
Αν δεν μπορούμε να αντιδράσουμε αλλιώς, τουλάχιστον ας το κυκλοφορήσουμε…”
Πηγή: ”Αισθάνομαι καλύτερα ”στο FACEBOOK 
Επιμέλεια άρθρου Βασίλης Μουντάκης

Related Articles

Back to top button